Twórcy Wiedźmina 2: Ostrożnie z inspiracjami

Patryk Purczyński
2010/02/15 10:51

Z zapowiedzi Wiedźmina 2 w ostatnim numerze CD-Action wynika, że Geralt nauczy się wspinać po budynkach. Przedstawiciele CD Projekt RED tłumaczą nam, dlaczego zdecydowali się na taki krok.

Na hasło "wspinanie się po budynkach w grze" pierwsze myśli biegną ku Assassin's Creed - jednej z najbardziej popularnych ostatnimi czasy produkcji, korzystającej z tego schematu. Dzięki zapowiedzi Wiedźmina 2 w ostatnim numerze CD-Action wiemy, że i Geralt nabierze takiej umiejętności. Czyżby dzieło Ubisoftu zainspirowało CD Projekt RED do powędrowania w górę? Twórcy Wiedźmina 2: Ostrożnie z inspiracjami

"Inspiracja dobrymi, pomysłowymi rozwiązaniami to dobra rzecz, choć jesteśmy tu bardzo ostrożni" - podkreśla Paweł Majak, przedstawiciel polskiej ekipy. "Myślę, że fakt, iż Geralt będzie mógł "oderwać" się od ziemi jest dosyć naturalnym posunięciem, wynikającym bardziej ze świadomości ograniczeń silnika, na którym powstał pierwszy Wiedźmin, niż z inspiracji konkretnym tytułem. Poza tym wydaje mi się, że Wiedźmin to dosyć zwinna bestia, nie ma więc powodów dla których nie mógłby się tu i tam wgramolić" - dodaje.

Przypomnijmy, że Assassins of Kings oparty zostanie na autorskim silniku CD Projekt RED. "Będzie on w stanie poradzić sobie z cRPG pokroju Wiedźmina znacznie lepiej, niż inne dostępne na rynku" - rekomendują producenci na oficjalnym blogu gry. Zapewniają jednocześnie, że zrobią wszystko, by do odpalenia drugiej części przygód Geralta nie był niezbędny bardzo drogi komputer.

GramTV przedstawia:

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
15/02/2010 19:06

Niestety muszę niektórych zmartwić. Geralt nie będzie skakał po dachach tak jak to robią assassini w AC, twórcy gry chcą uniknąć sytuacji gdzie Geralt musiałby przechodzić naokoło jakiegoś małego płotka zamiast go przeskoczyć.Wypowiedź z forum wiedźmina:"No cóż, ''oderwanie się od ziemi'' nie jest tożsame ze wspinaniem się po budynkach, skakaniem po dachach, free runem i innymi rzeczami które były w AC.W przypadku Wiedźmina chodzi raczej o to że wszelkie płotki, schodki itd. przestaną już być barierą nie do pokonania, co było irytującym elementem W1. Jednocześnie, przewidujemy miejsca, gdzie będzie można faktycznie wspiąć się np na dach, nie mniej będą to konkretne miejsca, a nie wszystkie budynki."Jak dla mnie dobra wiadomość, bo niby po co Geralt miałby skakać po wszystkich budynkach ?

Usunięty
Usunięty
15/02/2010 16:15
Dnia 15.02.2010 o 13:54, vegost napisał:

Nie wiem czy to takie dobre, popsuje to cały stary klimat z pierwszęj częsci. Nagle mam skakać po budyknach ale po co mi to potrzebne ? Dzwine. Raczej podchodze do tego sceptycznie.

Ale w jaki sposób łamanie ograniczeń może popsuć klimat? Przecież gra nie zamieni się w zręcznościówkę. Takie rozwiązanie otworzy tylko nowe możliwości.

Usunięty
Usunięty
15/02/2010 16:06
Dnia 15.02.2010 o 12:55, Slappy napisał:

Wiedźmin to świetna gra. No ale czekamy do marca na konkretne informacje jeszcze. Szczególnie interesuje mnie na jakim silniku będzie działać gra. Bo chyba o tym nie wspominano.

Ekhm, ekhm. Przypomnijmy, że Assassins of Kings oparty zostanie na autorskim silniku CD Projekt RED. "Będzie on w stanie poradzić sobie z cRPG pokroju Wiedźmina znacznie lepiej, niż inne dostępne na rynku" - rekomendują producenci na oficjalnym blogu gry.Tak dla ścisłości. :)




Trwa Wczytywanie