Fable III bardziej przyjazny

Patryk Purczyński
2010/02/03 15:03

"Złożone wyzwania projektowania intuicyjnego" to, według organizatorów Game Developers Conference 2010, temat wykładu Petera Molyneux'go. Za przykład przyjaznego nastawienia ma posłużyć Fable III.

Lionhead spróbuje zastąpić znaną od lat mechanikę gier czymś zupełnie nowym, bardziej przyjaznym dla odbiorcy - twierdzą organizatorzy Game Developers Conference 2010. Skąd oni mogą wiedzieć takie rzeczy? Ano stąd, że Peter Molyneux wygłosi wykład na tej właśnie konferencji. Jego temat brzmi: "Złożone wyzwania projektowania intuicyjnego". Fable III bardziej przyjazny

Wraz z Joshem Atkinsem, Molyneux ma przedyskutować sprawę szybkiego i łatwego pochłonięcia graczy z jakimikolwiek zdolnościami przez świat gry. Autorzy przemówienia nie zamierzają oczywiście pozostać gołosłowni. Przykładem, jakim się posłużą, będzie nowe oczko w głowie szefa Lionheadu, Fable III. Przy okazji mamy nadzieję poznać bliższe informacje na temat tego projektu.

Game Developers Conference 2010 odbędzie się w dniach 11-13 marca.

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
03/02/2010 17:50

Peter Molyneux na prawdę stara się chyba zrobić to co nie udało mu sie w przypadku Fable 2 a mianowicie stworzyć grę dla tej części amerykanów których IQ nie przekracza 60:PFable 2 było bardzo przyjazną i intuicyjną pod względem sterowania grą, jeśli w Fable 3 chce faktycznie wprowadzić "regułę jednego przycisku" to będzie ciężko nie zasnąc po pierwszych 10 minutach gry:/

Vojtas
Gramowicz
03/02/2010 17:44
Dnia 03.02.2010 o 17:31, Ostrowiak napisał:

cRPG :>

Tak, ale ja nie jestem fetyszystą "c".

Usunięty
Usunięty
03/02/2010 17:31

cRPG :>Fable z grubsza przypomina raczej symulator herosa.




Trwa Wczytywanie