Halo: Reach wykorzysta Projekt Natal?

Łukasz Odziewa
2010/01/25 21:51
8
0

Czyżby Halo: Reach miało wykorzystać możliwości, jakie da Projekt Natal. Wskazywać na to może jeden ze screenshotów.

Nie od dziś wiadomo, że Microsoft pokłada wielkie nadzieje w Projekcie Natal. Równie ważną dla Xboksa 360 wydaje się być kolejna odsłona Halo, zatytułowana Reach. Co mają wspólnego te dwa elementy? Niby nic, ale... warto przyjrzeć się jednemu ze screenshotów, które wyciekły do internetu. Halo: Reach wykorzysta Projekt Natal?

Jak widać na powyższym obrazku, celownik prezentuje się dość niecodziennie. O ile w poprzednich odsłonach Halo wyglądał on klasycznie i był umiejscowiony na środku ekranu, tak tutaj mamy do czynienia z czerwonym kwadracikiem (w zasadzie to jakby ramką), która wcale nie znajduje się tam gdzie teoretycznie powinien być celownik. Można uznać to za głupi żart, ale podobne rozwiązania były stosowane choćby w Dead Space: Extraction czy Call of Duty: Modern Warfare Reflex, czyli "celowniczkach" na Wii.

GramTV przedstawia:

Czyżby Microsoft był tak pewny możliwości Projektu Natal, że zdecydował się na dodanie jego funkcjonalności do zaawansowanego shootera, jakim jest Halo. Przypomnijmy, że zarówno Projekt Natal, jak i Halo: Reach powinny pojawić się na rynku w mniej więcej tym samym okresie. Ciekawe co na to Sony? Czy w podobny sposób zamierza wykorzystać Sony Arc (oficjalna nazwa - PlayStation Move)?

Halo: Reach pojawi się na konsoli X360 najprawdopodobniej w okolicach września tego roku. Jednakże sklep.gram.pl uruchomił przedsprzedaż gry, by wszyscy fani mogli zarezerwować swój egzemplarz już dzisiaj.

  • Zamów Halo: Reach na X360 - 179,90zł
Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
26/01/2010 20:11
Dnia 26.01.2010 o 09:56, palpatine napisał:

Natal do precyzyjnego strzelania w shooterach nadaje się strasznie średnio. Gubi go właśnie brak kontrolera a nie jest precyzyjny na tyle, aby rękami kierować celowniczkiem (może się mylę). Jako support sprawdzi się świetnie. Muszę też przyznać ( i to w pełni obiektywnie), że w przypadku ARCa nie mamy takich ograniczeń. Będzie mógł być wykorzystany do shootera dzięki swojej milimetrowej precyzji i wykrywaniu nawet subtelnych ruchów nadgarstka. Dodatkowo sprawdzi się i jako pistolet, młot, tarcza, bat, miecz- cokolwiek. Mając jednego ARC mamy masę zastosowań w grze. Mając Natala, mamy jedynie wykrywanie ruchu. Dlatego w przypadku "odkrycia" MS jestem taki sceptyczny.

Grałeś? To się nie odzywaj.

Usunięty
Usunięty
26/01/2010 11:08
Dnia 25.01.2010 o 22:17, aliien napisał:

Ja jednak nadal nie wyobrażam sobie sterowania Natalem w FPS''ach...

Ja nie wierzyłem, że w ogóle padem da się grać w shootery - póki nie kupiłem konsoli i sam się o tym przekonałem ;] Wszystko wyjdzie w praniu.

Usunięty
Usunięty
26/01/2010 09:56

Natal do precyzyjnego strzelania w shooterach nadaje się strasznie średnio. Gubi go właśnie brak kontrolera a nie jest precyzyjny na tyle, aby rękami kierować celowniczkiem (może się mylę). Jako support sprawdzi się świetnie.Muszę też przyznać ( i to w pełni obiektywnie), że w przypadku ARCa nie mamy takich ograniczeń. Będzie mógł być wykorzystany do shootera dzięki swojej milimetrowej precyzji i wykrywaniu nawet subtelnych ruchów nadgarstka.Dodatkowo sprawdzi się i jako pistolet, młot, tarcza, bat, miecz- cokolwiek. Mając jednego ARC mamy masę zastosowań w grze.Mając Natala, mamy jedynie wykrywanie ruchu. Dlatego w przypadku "odkrycia" MS jestem taki sceptyczny.




Trwa Wczytywanie