I Am Alive - znamy przyczyny opóźnienia

Patryk Purczyński
2010/01/14 20:22
8
0

Ubisoft chce zrekonstruować I Am Alive. To główny (i jedyny podany) powód tak znacznego przesunięcia premiery tej oczekiwanej survivalowej produkcji.

Nareszcie ujawniono powody przesunięcia terminu wydania gry I Am Alive. "Całkowicie rekonstruowaliśmy ten produkt" - przyznaje Yves Guillemot, szef Ubisoftu. Zapewnia, że tytuł ten wciąż znajduje się w planach wydawniczych francuskiej firmy. "Zostanie oparty na silniku Splinter Cella. Wciąż uważamy, że może stać się produktem bardzo wysokiej jakości" - dodaje. I Am Alive - znamy przyczyny opóźnienia

Przypomnijmy, że ujawniona na E3 produkcja survivalowa, nad którą obecnie pracuje Ubisoft Shanghai, nie jest jedyną, której premiera w ostatnich dniach została przez francuskiego giganta przesunięta na późniejszy termin. Dwa miesiące to poślizg, który dotknął Splinter Cell: Conviction. Na przyszły rok fiskalny przeniesiono z kolei debiut strategii R.U.S.E..

W przypadku I Am Alive nie znamy nawet przybliżonego terminu, w którym produkcja ta mogłaby pojawić się na półkach sklepowych. Fanów survivalu, tradycyjnie w takich sytuacjach, prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
14/01/2010 22:43
Dnia 14.01.2010 o 21:44, Revan91 napisał:

Wywalili spory kawał gry (zmiana silnika) i wszystko przerabiają? Jeszcze sporo poczekamy.

To na pewno, ale zapowiada się kawał porządnego tytułu, na który warto poczekać

Revan91
Gramowicz
14/01/2010 21:44

Wywalili spory kawał gry (zmiana silnika) i wszystko przerabiają? Jeszcze sporo poczekamy.

Usunięty
Usunięty
14/01/2010 21:26

jak nie wrozy jak wrozy. tzn ze maja kase zeby przedluzyc czas robienia a wydac lepsza gre. lepsze to niz wydawanie g. a splinter cell na takij przerobce raczej dobrze wyszedl (chociaz mi sie pare usunietych rzeczy [koncepcyjnie] podobalo.




Trwa Wczytywanie