Supreme Commander 2 - wymagania sprzętowe

Adam "Harpen" Berlik
2010/01/08 13:12

Wiemy już, jaki komputer będzie potrzebny do uruchomienia gry Supreme Commander 2. Ujawniono zarówno minimalne, jak i zalecane wymagania sprzętowe.

Znamy już minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry Supreme Commander 2 – kontynuacji bardzo udanej strategii czasu rzeczywistego z 2007 roku, którą stworzyła firma Gas Powered Games, mająca na swoim koncie także obie części serii Dungeon Siege, Demigoda oraz Space Siege. Supreme Commander 2 - wymagania sprzętowe

Prezentują się one następująco:

Minimalna konfiguracja:

  • procesor AMD lub Intel z zegarem 3 GHz lub lepszy;
  • 1 GB RAM (Windows XP) i 1,5 GB RAM (Vista, Windows 7);
  • karta graficzna z 256 MB VRAM i Pixel Shader 3.0 i DirectX 9.0;
  • 4-5 GB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • połączenie internetowe;
  • system operacyjny Windows XP, Vista lub Windows 7;

GramTV przedstawia:

Zalecana konfiguracja:

  • procesor dwurdzeniowy AMD lub Intel 2,6 GHz;
  • 2 GB RAM (dotyczy zarówno Windowsa XP, Vista oraz Windowsa 7);
  • karta graficzna z 256 MB VRAM i Pixel Shader 3.0 i DirectX 9.0;

Supreme Commander 2 ma już ustaloną dzienną datę wydania. Gra pojawi się na sklepowych półkach w Ameryce Półnconej 2 marca w wersji na komputery osobiste, a 16 dnia wspomnianego miesiąca ukaże się edycja przeznaczona dla konsoli Xbox 360. Na razie nie jest znany termin rynkowego debiutu gry w Europie. Przypominamy również, że wczoraj informowaliśmy, że gra będzie wymagała Steama, a twórcy nie przewidują wydania edytora map.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
27/01/2010 15:31

Kto mówi że wymagania ujdą, to chyba nie grał w jedynkę. Kompa mam dobrego a przy 500 jednostkach mialem 8 fps.

Usunięty
Usunięty
25/01/2010 12:43

A to dziwne, bo ostatnio dość mocno katowałem pierwszą część na znacznie słabszym sprzęcie jeśli chodzi o procesor i grafikę, a jednak gra w trybie singleplayer śmigała w 1280×1024 z wszystkimi detalami na high i AA x4 jak pershing. Jedynie przy odpaleniu jednej z map 20x20km z trzema AI zaczęło mulić po jakichś 40 minutach gdy już sporo jednostek nagromadziło się podczas gry (limit ustawiony do 1000).Co do SC 2 poczekam aż się pojawi na rynku i dopiero po zobaczeniu filmików z gry zadecyduję czy kupić.

Usunięty
Usunięty
25/01/2010 12:29

C2D E6850@3GHz + 2x (SLI) EVGA GF8800GTS SC 640MB + 2GB RAM, i pierwsza część SC wcale nie śmigała jakoś swobodnie. Albo siedzieli i optymalizowali (jasssne), ale ściema straszliwa...




Trwa Wczytywanie