"W ciężkich dla branży czasach trzeba uważać. Na samym początku minionego roku George Broussard z 3D Realms postanowił pochwalić się wydawcy postępami dokonanymi przez studio w materii Duke Nukem Forever. Take-Two popatrzyło, przypomniało sobie, że projekt ciągnie się od dwunastu lat i... z nadejściem maja wysłało sporą część 3D Realms za zieloną trawkę, prawdopodobnie stwierdzając, iż nie ma sensu płacić im za czas spędzany na graniu w WoW. Na szczęście sam Duke Nukem przeżył hekatombę (twardzielem jest przecież) i w dalszym ciągu obecny jest w planach wydawniczych. Na horyzoncie, ma się rozumieć." Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z planem redakcyjnego podsumowania roku:
Dziś publikujemy pierwszy z czterech tekstów podsumowujących miniony rok w branży elektronicznej rozrywki. Będzie nieco o kryzysie, wielkich upadkach, zwolnieniach grupowych i przejęciach.