Champions Online - demo i aplikacja na iPhone'a już dostępne

Adam Woźny
2009/12/21 13:29
1
0

Cryptic Studios udostępniło wersję trial gry Champions Online, a także program Champions Companion dla iPhone’a, pozwalający m.in. na przeglądanie wiadomości ze świata tego MMO.

Okres świąteczny to świetny moment na wypromowanie płatnych gier MMO, które nie cieszą się taką popularnością, jak World of Warcraft Blizzarda. Cryptic Studios, autorzy Champions Online, postanowili udostępnić w dniu dzisiejszym wersję trial swojej produkcji. Pozwala ona na rozgrywkę dwoma postaciami, które mogą awansować maksymalnie na piętnasty poziom doświadczenia. Zainteresowane osoby powinny udać się na oficjalną stronę Champions Online. Champions Online - demo i aplikacja na iPhone'a już dostępne

Oprócz tego Cryptic Studios wydało także specjalną aplikację Champions Companion, przeznaczoną na iPhone’a, która pozwala m.in. zapoznać się z kartą postaci, statusami przyjaciół i wiadomościami wirtualnego świata. Aplikację można pobrać nieodpłatnie za pośrednictwem AppStore.

Cryptic Studios ma obecnie ręce pełne roboty. Na luty 2010 roku została zaplanowana premiera ich nowego dzieła, którym jest Star Trek Online – reprezentant gatunku MMO z akcją osadzoną w słynnym uniwersum. Przypominamy, że przed miesiącem ruszyły zapisy na jego otwarte beta-testy. Oprócz standardowego wydania, w sklepach zadebiutuje także edycja kolekcjonerska.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
21/12/2009 17:31

Grałem w Champions Online podczas darmowego weekendu, i jednego tej grze odmówić nie można - takiej customizacji postaci nie widziałem w żadnej grze (tu zaznaczam, że w Heroes/Villains Online nie grałem). Można odwzorować zarówno Hulka jak i Nightcrawlera, Batmana czy Ghost Ridera albo robota wyglądającego jak małpa ze skrzydłami smoka. Gdyby nie to, że mam jednak większy sentyment do WoW i to, że w CO gra tak naprawdę mało ludzi (niedawno był news o milionie stworzonych BOHATERÓW - a ja sam stworzyłem z 10, tak bardzo mi się podobała ta customizacja), to grałbym w CO do dziś. Z tej gry fun leje się strumieniami, wielka szkoda, że gra jest tak niedoceniana. Z drugiej strony, nie wiem nic o endgame''ie, więc może to jest powód, dla którego gra nie odniosła sukcesu.