66-32 - taki był procentowy udział wersji (odpowiednio) na PS3 i Xboksa 360 w początkowej sprzedaży Pro Evolution Soccer 2010 (pisaliśmy o tym tutaj). Wraz z upływem czasu proporcje te się zmieniły - co ciekawe - na jeszcze większą korzyść maszyny rodem z Japonii. Podczas gdy wydanie na PS3 zdołało już przekroczyć pułap miliona sprzedanych egzemplarzy, na Xboksa 360 nie zakupiono nawet 0,3 miliona sztuk!
Zainteresowanie grą wśród posiadaczy konsoli Microsoftu jest minimalne zwłaszcza w Japonii i, o dziwo, obu Amerykach. Na tamtejsze rynki przypada po 10 tysięcy rozprowadzonych kopii nowego PES-a. Sytuację ratują w tym przypadku pozostałe części świata, gdzie sprzedano 260 tysięcy egzemplarzy gry Konami.Jak wyliczają dziennikarze serwisu VGChartz, wersja na PS3 najgorzej sprzedała się za oceanem (20 tysięcy), ponad dziesięć razy lepiej w Japonii (223 tys.), zaś zdecydowanie najlepszy rezultat dają zsumowane wyniki z pozostałych rynków (800 tys.). Tym samym dzieło Konami osiąga na konsoli Sony sprzedaż blisko cztery razy lepszą, niż na Xboksie 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!