Dead Space Extraction słabo rozreklamowany

Patryk Purczyński
2009/10/21 19:46
0
0

Zaledwie 9 tysięcy kopii gry Dead Space Extraction zakupiono w Stanach Zjednoczonych w pierwszych dniach sprzedaży tego tytułu. Analitycy uważają, że to efekt słabego marketingu Electronic Arts.

"Uważamy, że znaleźliśmy rynek, który będzie zainteresowany takim eksperymentem, jak Dead Space Extraction" - mówił jeszcze niedawno Frank Gibeau z EA. Najwyraźniej tym rynkiem nie są Stany Zjednoczone, ponieważ tam w ciągu kilku dni od premiery zakupiono zaledwie 9 tysięcy egzemplarzy dzieła Visceral Games (dane dotyczące sprzedaży ujawniła niedawno firma NPD). Dead Space Extraction słabo rozreklamowany

Czyżby zatem sprawdziła się obiegowa opinia, że na Wii nie ma zainteresowania grami dla dorosłych? Innej przyczyny słabego startu Extraction w USA doszukuje się analityk Jesse Divnich z EEDAR. "Electronic Arts nie rozreklamowało Dead Space Extraction tak mocno, jak czyni to w przypadku innych tytułów. O sukcesie bądź porażce produkcji przeznaczonej na Wii zwykle decydują wydatki na marketing. Skoro Electronic Arts wydało niewiele na reklamę, jestem przekonany, że sprzedaż nie była dla pracowników firmy zaskoczeniem" - stwierdził.

GramTV przedstawia:

Źródło:
Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!