Two Worlds II - znamy minimalne wymagania sprzętowe

Adam Woźny
2009/09/17 09:48

Jednordzeniowy CPU 2 GHz lub wielordzeniowy 1,6 GHz, 512 MB RAM (XP) i 1 GB (Vista/7), karta graficzna GeForce lub Radeon z Pixel Shader 3.0 i Windows XP, Vista, 7 lub Leopard to minimalne wymagania Two Worlds II.

Two Worlds II - znamy minimalne wymagania sprzętowe

Znamy już minimalne wymagania sprzętowe drugiej części polskiego cRPGa o nazwie Two Worlds. Przedstawiają się one następująco:

  • jednordzeniowy procesor 2 GHz lub wielordzeniowy 1,6 GHz;
  • karta graficzna GeForce lub Radeon z obsługą Pixel Shader 3.0;
  • 512 MB RAM (XP) i 1 GB (Vista i 7);
  • system operacyjny Windows XP/Vista/7 lub Leopard;

Two Worlds II zadebiutuje na PC, Mac i X360 już 30 października - twierdzą redaktorzy serwisu PC Games Hardware. Jednak oficjalnie gra ujrzy światło dzienne zimą, czyli między 22 grudnia 2009 a 21 marca 2010. Polskim wydawcą jest firma CD Projekt.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
26/11/2009 14:53

O Jezu...ma nadzieję, że technologia Reality Pump jest po prostu mało sprzętożerna. Bo jak nie to kiepsko to widzę...O, właśnie sobie przypomniałem, podobne wymagania miało Gothic 3...

Usunięty
Usunięty
17/09/2009 21:29

Szkoda, że nie podali zalecanych wymagań...:( Mam nadzieje, że gra nie będzie miała absurdalnych wymagań żeby zobaczyć ją w pełnej krasie:D

Usunięty
Usunięty
17/09/2009 21:10

oj po ostatnich filmikach z risen dochodze do wniosku ze to moze byc jedyny dobry rpg w okresie przedswiatecznym :P pierwsza czesc zaliczylem cala i z wielka checia zagram w kontynuacje :)




Trwa Wczytywanie