Project Natal obsłuży także shootery?

Łukasz Odziewa
2009/08/25 21:32

Na temat najnowszej technologii Microsoftu, Project Natal, wypowiedział się jeden z dyrektorów Rare - George Andreas. Z jego słów wynika, że jest bardzo entuzjastycznie nastawiony do nowego projektu, ale zwraca także uwagę na pułapkę w jaką mogą wpaść developerzy.

Uczymy się nowych rzeczy o Project Natal praktycznie codziennie. Wykorzystanie tej technologii pozwoli nam dostarczyć graczowi zupełnie nowych doświadczeń. Trzeba tylko zmienić, a właściwie zdefiniować na nowo nasze podejście do pewnych kwestii. - powiedział Andreas w wywiadzie dla serwisu VideoGamer. Zaznaczył także, że Project Natal może bez problemu obsłużyć takie gry, jak choćby strzelanki, gdzie przecież czas reakcji gracza jest jednym z najważniejszych czynników. Project Natal obsłuży także shootery?

Musimy wyrzucić do śmieci wszystkie nasze przyzwyczajenia. Musimy zapomnieć o przystosowaniu shooterów do pada i zaprojektować cały interfejs na nowo. Tylko wtedy możemy myśleć o tworzeniu gier wykorzystujących potencjał Natala. Oczywiście nie znaczy to, że będziemy musieli biegać, tarzać się i skakać po pokoju. Zapewne jest inna możliwość rozwiązania "problemu" z nowym kontrolerem. Takie słowa dają nadzieję, że Rare już przygotowuje pod Project Natal gry z oryginalnymi i wygodnymi rozwiązaniami, z których firma jest przecież znana od czasów Nintendo 64. Na ostateczną ocenę jego słów przyjdzie nam poczekać do 2010 roku, na kiedy planowana jest premiera nowego kontrolera Microsoftu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
26/08/2009 21:22

Osobiście nie wyobrażam sobie biegania przed kompem,(xboxa mam koło piecyka :P) przy tak mizernej ilości miejsca, jaką posiadam u siebie w pokoju...

Usunięty
Usunięty
26/08/2009 15:21

Hmm Shadow Complex 2 i sterowanie rękami ;) lewą ręką machamy i to wywołuje ruch a prawą celujemy ;D

Usunięty
Usunięty
26/08/2009 10:42

Ten koleś jest geniuszem! A ja głupi myślałem, że przypiszą analoga do prawej ręki, drugiego do lewej, do użycia "start" będzie trzeba walnąć głową w podłogę etc., a tu takie innowacyjne podejście no nie mogę.Czy tylko dla mnie to co gada ten koleś to najoczywistsze oczywistości? Jeśli ma jakąś wizję jak sterować w FPSie za pomocą NATALa to mógł by się nią podzielić (bo mnie osobiście trudno sobie wyobrazić wygodne sterowanie w FPSie za pomocą takiej zabawki, chyba że wypuszczą kolejne akcesorium do gry, które będzie uzupełniać niedostatki natala i za 80$ będą ludziom wciskać), a nie bełkotać o wyrzucaniu "wszystkiego do śmieci".




Trwa Wczytywanie