Nowa konsola, nowa kampania reklamowa

Grzegorz Bonter
2009/08/25 14:44

Sony już wkrótce rzuci do sklepów PlayStation 3. Jednak aby świat dowiedział się o cudzie designu, jakim bez wątpienia jest PS3 Slim, Japończycy postanowili rozpocząć kosztowną kampanię reklamową.

Playstation 3 Slim trafi już niedługo do sklepów, ale co z tego, skoro o tym fakcie wiedzą tylko zagorzali gracze, którzy interesują się rynkiem. Koniecznością w takiej sytuacji jest wysupłanie z firmowej sakiewki paru funtów na kampanię reklamową. I Sony to właśnie robi. Nowa konsola, nowa kampania reklamowa

Tym razem jednak Sony postanowiło mocno uderzyć marketingiem w Europejczyków. Na nową kampanię reklamową PS3 Slim japoński gigant przeznaczył bowiem aż 82 miliony funtów! Spoty telewizyjne w tej kampanii będą odbiegały od tego, co można było zobaczyć dwa lata temu w serii "The entertainers". Zamiast naprawdę dziwnych obrazów, Sony zaserwuje telewidzom jasny i prosty przekaz - wymieniane mają być najważniejsze funkcje konsoli.

"W dwa lata po swoim debiucie, PlayStation 3 uwalnia swój potencjał. Konsola wychodzi poza granice gier, a gry wychodzą poza granice dysków" - skomentował bardzo plastycznie Alan Duncan, dyrektor marketingowy SCEE.

GramTV przedstawia:

Pierwszy ze spotów można obejrzeć pod tym adresem.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
27/08/2009 00:28
Dnia 25.08.2009 o 19:09, ibisz napisał:

No ale innej wersji reklamy nie ma, a różne osoby kupują konsole. A po drugie, to niezupełnie z tymi walorami edukacyjnymi, np. mój ojciec doskonale wie, że konsole służą do gry, a nie do nauki, orientuje się też w sytuacji konsol na rynku itp., więc bez przesady.

Twój ojciec jest widocznie na czasie, ale nie jest to reguła możesz mi wierzyć ;)Podejrzewam właściwie, że głównym powodem tak dużego rynku PC w naszym kraju to właśnie w dużej części walory edukacyjne PCtów (i ich późniejsze wykorzystanie przez pociechy do gier ;) )

Usunięty
Usunięty
26/08/2009 20:40

To, że moje zdanie nie zgadza się z Twoim, nie czyni z niego bzdur. I proszę o czytanie ze zrozumieniem. Pisałem o exclusive i system sellerach. Owszem jak ktoś ma tylko PS3 to jest paleta multiplatformówek. Można też cieszyć się zawartością online shopu. Ja tego nikomu nie bronię. Chodziło mi o gry tylko na PS3, po których opada szczęka i mówi się kupuję choć mam dobrego PC i/czy 360. A tych brak. Imho oczywiście.

nVid
Gramowicz
25/08/2009 20:47

Pisanie o ''braku gier'' to nadużycie, co Ty za bzdury pleciesz?Do Wam się nie podoba w wyglądzie tej konsoli? Nawet jej nie widzieliście na żywo, a jedynie na kilku zdjęciach.




Trwa Wczytywanie