Jeżeli ktoś ma chociaż jako takie pojęcie o amerykańskich filmach akcji, to wie o jednym z obowiązujących tam praw - najlepiej strzelać z dwóch broni jednocześnie. Nawet jeżeli wrogowie nie padną martwi od naszych kul, to na pewno sami strzelą sobie w głowę będąc pod wrażeniem wspaniałego stylu, w jakim ich zaatakowaliśmy.
Jak natomiast wygląda sprawa "dual wieldingu" w grach? Miecze - tak. Blastery - tak. Prawdziwe pistolety - jasne, próbowała tego i Lara Croft i Dante, ale serio... w obydwu tych grach trudność nie polega na celowaniu. Natomiast w realistycznych FPS-ach dość rzadko stosuje się styl "Akimbo" i tym bardziej dziwi fakt, że taki styl walki zostanie wprowadzony w CoD: Modern Warfare 2. Tak, dobrze czytacie - w MW2.
"Aby ostudzić oburzenie graczy typu: "OMG! Overpowered!". Akimbo jest ograniczone i zbalansowane podobnie jak reszta elementów gry. Tego stylu można używać tylko do pistoletów, ciężej się celuje i nie można przybliżyć broni do oka (ADS - aim down sights) (...) Nie panikujcie, zanim nie zobaczycie tego w akcji" - powiedział Robert Bowling ze studia Infinity Ward.
Jak sami widzicie - pochodnie można zgasić, a widły odłożyć do szopy. Żadnej tragedii nie powinno być.