World of Warcraft miał być wyraźnie mroczniejszą grą

Piotr Wiejak
2009/08/12 11:48

Blizzard ujawnił wczesny koncept MMO World of Warcraft, nad którym firma długo myślała - gra miała być osadzona w przyszłości Azeroth i postawić na znacznie "cięższy" klimat.

Jak donosi Eurogamer, miliony graczy spędzają obecnie czas w Azeroth zupełnie innym od tego, co początkowo planował Blizzard. World of Warcraft we wczesnym stadium produkcji był bardziej futurystycznym i mroczniejszym MMO. World of Warcraft miał być wyraźnie mroczniejszą grą

"We wczesnym okresie WoW-a pewnym członkom zespołu developerskiego bardzo podobał się pomysł umieszczenia akcji w przyszłości Azeroth" - powiedział Chris Metzen, wiceszef ds. kreatywnego developingu Zamieci. "Wojny ludzi z orkami dawno byłyby zakończone, gra byłaby dużo mroczniejsza. Przygotowaliśmy nawet sporo świetnych artów - o czym wie niewielu - ale gdy spojrzeliśmy na to z dystansu, nie czuliśmy potrzebnej więzi. Nie czuliśmy, że to świat Warcrafta" - kontynuował.

"Zmienialiśmy wtedy wygląd części postaci i sporo osób twierdziło, że to już nie jest to. To tak jakby zmienić Darth Vadera z wielkiego, złego rycerza ciemności w małego chłopca. Czekaj... nieważne, przepraszam, tak właśnie się stało" - dodał Sam Diddler, kierownik artystyczny.

GramTV przedstawia:

Skończyło się na tym, co fani znają od dawna i do czego zdążyli się już przywiązać grając w trzy świetne RTS-y. "Zadaliśmy sobie pytanie - "dlaczego próbujemy wynaleźć ten świat na nowo?". Wszyscy kochają Warcrafta, zróbmy więc Warcrafta. Nie potrzebujemy żadnej futurystycznej wariacji".

Źródło:
Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
15/08/2009 11:40

no to juz wiemy jak mniej wiecej bedzie wygladalo nowe mmo blizza ;) widac, krecilo ich zrobienie gry osadzonej w swiecie future-dark-fantasy... mowia ze mieli juz arty i ich nie pokazali, czyli wykorzystaja je wlasnie w nowej grze. wiecie, w przyrodzie nic nie moze sie marnowac :)

Usunięty
Usunięty
12/08/2009 17:30
Dnia 12.08.2009 o 17:21, Silverburg napisał:

Mówiąc szczerze, bardziej klimatyczny jest świat z bogatą historią, niż taką, która musi zostać streszczona na 2 stronach A4, bo więcej graczom się nie będzie chciało czytać.

Klimat i lore to dwie zupełnie różne rzeczy. Klimatyczny może być nawet świat z zupełnie nieznanym tłem i rządzącymi nim prawami. Często nawet dużo bardziej. Natomiast umiejętnie to robiąc można zapoznać gracza z całym bogactwem nowego świata tak żeby nawet nie zdawał sobie z tego sprawy, a w każdym razie wcale nie musi się to odbywać poprzez czytanie czyichś wypocin.

Silverburg
Gramowicz
12/08/2009 17:21

Mówiąc szczerze, bardziej klimatyczny jest świat z bogatą historią, niż taką, która musi zostać streszczona na 2 stronach A4, bo więcej graczom się nie będzie chciało czytać.




Trwa Wczytywanie