Już na początku lipca wiadomym było, że Colin McRae: DiRT 2 w wersji PC nie pojawi się na półkach sklepowych w tym samym czasie, co siostrzane wydania konsolowe. Już wówczas zapowiadano chęć użycia bibliotek DirectX 11, dzięki którym gra będzie wyglądać znacznie lepiej. Twórcy powrócili do tematu. Gwarantują, że DiRT 2 na PC będzie najładniej wyglądającą wyścigówką w historii.
"Mogę zapewnić, że zobaczycie perfekcję bibliotek DirectX 11 w znaczeniu dokładności graficznej" - powiedział Ralph Fulton. "Podjęliśmy decyzję o przesunięciu premiery wersji pecetowej, by skorzystać z dobrodziejstw DX11. Kiedy zobaczyliśmy efekty, powiedzieliśmy sobie: to nam pozwoli zrobić najlepiej wyglądającą grę wyścigową, która kiedykolwiek istniała. Nie tylko w tym roku, nie tylko na PC. Kiedykolwiek i gdziekolwiek" - dodał.Efekty właściciele odpowiednio silnych komputerów osobistych będą mogli podziwiać w grudniu. Już 11 września DiRT 2 zostanie za to udostępniony na konsolach X360 i PS3. Jak przekonuje jednak Fulton, "warto było przełożyć premierę wersji PC". Oby miał rację.