Za oceanem szykuje się rewolucja w cenach gier. Do walki o klienta kupującego gry używane włączyła się sieć Best Buy. Jednak nowy promocja w tej sieci może wprawić w zdumienie. Co powiedzielibyście na zakupy nowych gier w cenie używanych?
Jak widać na powyższym zdjęciu Best Buy uderza ostro w konkurencję proponując nowe gry w cenach gier używanych sprzedawanych przez konkurencję. Na razie promocja jest projektem pilotażowym, ale jeżeli się sprawdzi to trafi do wszystkich sklepów sieci. Biorąc po uwagę, że głównym źródłem zysków z gier używanych jest różnica między, zazwyczaj bardzo niską, ceną zakupu, a wyższą ceną sprzedaży, nie wiemy w jaki sposób Best Buy chce na tym zarabiać. Z drugiej strony może to być sposób na odebranie klientów konkurencji, który nie jest może specjalnie wyrafinowany, ale za to skuteczny.
Będziemy przyglądać się rozwojowi sytuacji za oceanem mając nadzieję, że kiedyś i u nas dojdzie do takiego rozwoju sytuacji.