Na kończącej się dzisiaj 36. konferencji SIGGRAPH w Nowym Orleanie (skupiającej się na nowinkach graficznych w branży wirtualnej rozrywki) przedstawiciel studia id Software poprowadził prezentację o stworzonej przez developera technologii "virtual texturingu", z której oczywiście korzysta Rage. Z tego panelu pochodzi dokument, w którym można znaleźć kilka nowych screenshotów gry - nacieszcie oczy:
Wspomniany PDF to prawie 40 stron informacji na temat technicznej strony nowego FPS-a id, czy też raczej raczej silnika, na którym działa - Tech 5. Warto zajrzeć, jeśli kogoś nie przeraża trochę technicznego żargonu z dodatkiem grafik i wykresów.Nie tak dawno znany wszystkim dobrze John Carmack zapewnił, że Rage - gdy w przyszłym roku pojawi się w sprzedaży - będzie działać na konsolach z szybkością 60 klatek na sekundę. Na pecetach i Makach oczywiście też, chociaż w tym wypadku wydajność zależy - jasna sprawa - od posiadanego sprzętu.