Fallout 3 zatrzymany na 30 poziomie

Adam Wieczorek
2009/07/18 11:36

Kiedy pojawiły się pierwsze dodatki do Fallout 3 gracze oczekiwali na zniesienie limitu maksymalnego poziomu postaci. Niestety na razie Bethesda nie planuje takiego kroku.

Wraz z dodatkiem Broken Steel gracze otrzymali możliwość awansowania swoich postaci do 30 poziomu. Zrodziło to naturalne oczekiwania, że wraz z dalszymi dodatkami czekają kolejne podwyżki. Niestety, Bethesda nie planuje w najbliższym czasie zmian w tej kwestii. Fallout 3 zatrzymany na 30 poziomie

Jeff Gardimer, nagabywany w tej sprawie przez MTV Multiplayer, odpowiedział: Z zewnątrz wydaje się to proste. Jednak podnoszenie maksymalnego poziomu postaci może zdestabilizować rozgrywkę na wiele sposobów. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że ludziom tak bardzo podoba się Fallout 3, że chcą w niego dalej grać. Dlatego postaram się zaradzić tym oczekiwaniom w kolejnych grach.

GramTV przedstawia:

Z tej dość enigmatycznej odpowiedzi wynika na pewno, że nie powinniśmy oczekiwać zmian w najnowszym dodatku – Mothership Zeta. Rozszerzenie pojawi się 3 sierpnia na komputerach PC i konsoli Xbox 360. Posiadacze PlayStation 3 poczekają na nie znacznie dłużej, o czym pisaliśmy już wcześniej.

Komentarze
58
Usunięty
Usunięty
19/07/2009 20:40

Namaru> nie pomnę już, że jak ktoś miał zacięcie to mógł też na niskim poziomie zabić prawie wszystko korzystając z lamesave i critserii.To byli tacy ludzie? Gra była tak dopasowana że można było się bez tego obejść.Napierw piszesz> A jak przeciwnik ma w ręku miniguna czy wyrzutnie rakiet?potem> Super mutanta można było zabić serią z pierwszego SMG.Tu chyba mowa o F3 i poprzednikach dla -kolejno- pierwszej i drugiej opcji?Supermutki były dobrze uzbrojone i wyskoczenie z SMG na więcej niż jednego tak uzbrojonego było rozpatrywane w kategorii samobójstw.

Usunięty
Usunięty
19/07/2009 15:13

I na jaką cholipę większy level cap?! Fallout nigdy nie był serią polegającą na nabijaniu sobie XP''ków i bawieniu się w epickie ratowanie Wszechświata (ratowanie pustkowi to tak... a czasem z własnych egoistycznych potrzeb). Malkontenctwo, że 30 poziomów to stanowczo za mało powinno wsadzić się głęboko pod ziemię. Zresztą jeżeli się Wam to nie podoba to wchodzicie na Fallout 3 Nexus, bądź inny site z modami i ściągacie wtyczkę, która znosi level cap w ogóle. Dla mnie błędem było umożliwienie zdobycia wyżej niż 20 poziomu w Broken Steel.

Usunięty
Usunięty
19/07/2009 01:34
Dnia 18.07.2009 o 15:01, Slappy napisał:

Na najtrudniejszym również. VATS załatwia wszystko. Zaznaczasz tylko w głowę i tak do skutku. Wątpię aby się ktoś trudził normalnie. Jeśli się VATS kończy to ucieka się a jak się naładuje to znowu się celuje i tak w kółko z jednym wrogiem. Tylko że na Hard musisz więcej wpakować ale to nie problem.

A jak przeciwnik ma w ręku miniguna czy wyrzutnie rakiet?Stare F też były przeładowane bugami typu: na jednym punkcie akcji koniec walki, walka zaczyna się ponownie i masz inicjatywę itd.; nie pomnę już, że jak ktoś miał zacięcie to mógł też na niskim poziomie zabić prawie wszystko korzystając z lamesave i critserii. W ogóle walka nie była specjalnie trudna (może poza Wendigo w F2, które miały strasznie gruby pancerz i pechem w postaci kryta z mocnej giwery typu -250 hp). Super mutanta można było zabić serią z pierwszego SMG.




Trwa Wczytywanie