Studio Frozenbyte to niewiele ponad dwudziestoosobowa ekipa developerów z siedzibą w Helsinkach, stolicy Finlandii. Może pochwalić się dwiema częściami gry Shadowgrounds oraz swoim najnowszym dziełem, Trine, którego wersja pecetowa trafiła wczoraj do sprzedaży na Steamie. Kosztuje tam niecałe 30 euro. Wersja na PS3, która trafi na PSN "niedługo", będzie tańsza o 1/3. Skąd ta różnica w cenie? Na to pytanie Frozenbyte - w rozmowie z serwisem Eurogamer - nie potrafiło odpowiedzieć.
"Naprawdę chcielibyśmy sprzedawać grę na wszystkich platformach za tyle samo, ale te sprawy są czasami niewiarygodnie skomplikowane, szczególnie gdy zaangażowanych jest tak wielu partnerów. Podobnie jest z różnicami w cenie w dolarach/euro, po prostu nie mamy nad tym kontroli" - powiedział Joel Kinnunen, przedstawiciel studia.Studio Frozenbyte ujawniło, że tak naprawdę niewiele zależy od niego samego w kwestii debiutu gry Trine na Xboksa 360 oraz różnicy cen pomiędzy wersjami na PC i PS3...