Gracze nie kojarzą Modern Warfare 2 bez CoD-a w tytule

Grzegorz Bonter
2009/06/24 19:37

"Call of Duty" w tytule gry to spora zaleta. Okazuje się, że Modern Warfare 2 może mocno ucierpieć na rozwodzie z klasyczną serią.

Najpierw była decyzja o podzieleniu procesu tworzenia kolejnych części serii Call of Duty pomiędzy Treyarch i Infinity Ward. W efekcie powstały dwie, niemalże całkowicie odmienne gry. Potem postanowiono Modern Warfare uczynić osobną marką i dlatego MW2 całkowicie pozbyło się "poczucia obowiązku" z nazwy. Niestety, ten ostatni ruch może okazać się strzałem w stopę ze strony Activision. Gracze nie kojarzą Modern Warfare 2 bez CoD-a w tytule

Firma OTX zajmuje się na co dzień badaniem rynku gier wideo. Za czasów, gdy tytuł kolejnej części Modern Warfare miał dłuższy tytuł, jego rozpoznawalność pośród graczy wynosiła 40%. Po skróceniu nazwy dzieła Infinity Ward, jedynie 20% ankietowanych wiedziało, o jaką grę są pytani. To rodzi spore obawy o spadek sprzedaży.

Chyba nikogo zatem nie zdziwi, jeżeli wkrótce Modern Warfare 2 przeprosi się z "Call of Duty" i wróci stary tytuł.

GramTV przedstawia:

Komentarze
78
Dnia 25.06.2009 o 13:46, palpatine napisał:

Sytuacji nie nazwałbym śmiesznej. Marka to siła sprawcza, odpowiadająca w większości za sukces sprzedaży, ponieważ silnym i znanym markom po prostu ufamy. Jeśli brak króciutkiego CoD na początku spowoduje straty milionów dolarów, chyba warto sprawę przemyśleć jeszcze raz ?

Można też by było powiedzieć, że marka Battlefield też by się tak nie sprzedawała...

Usunięty
Usunięty
25/06/2009 16:56

Hm? Modern Warfare? A cóż to takiego? ;)

Dnia 25.06.2009 o 13:04, Astropath napisał:

> Szanuję twoje zdanie, ale nie zapomniałeś, że CoD to m.in. gra w multi? Dodaje to nam > kilkanaście godzin gry Kilkanaście? Wolne żarty. Ja do drugiej setki już dobijam ;) Bawi mnie narzekanie na długość single player, gdy siłą gry jest multi a wielu graczy nawet singla nie odpaliło.

To tylko słowo, nie chciałem wyolbrzymiać... :-)




Trwa Wczytywanie