Dlaczego Ghostbusters na PC nie ma trybu multiplayer?

Patryk Purczyński
2009/06/17 23:45

"Chcieliśmy zrobić możliwie najlepsze wersje konsolowe" - mówią twórcy gry Ghostbusters. Na zaimplementowanie trybu multiplayer do wydania komputerowego nie wystarczyło czasu.

Pecetowcy, w odróżnieniu od kolegów z konsolami, nie otrzymali trybu multiplayer w grze Ghostbusters. O przyczynach takich kolei rzeczy wypowiedział się jeden z producentów tego tytułu, Dan Irish. "Multiplayer dla wersji PC to coś, co w Threewave i Terminal Reality zawsze chcieliśmy zrobić" - zapewniał. Dlaczego Ghostbusters na PC nie ma trybu multiplayer?

Okazuje się, że na przeszkodzie w realizacji tego celu stanął czas. "Byliśmy skupieni na stworzeniu możliwie najlepszych wersji konsolowych. Chcieliśmy dać ich odbiorcom szansę na wielokrotne odtwarzanie momentów znanych z filmów" - tłumaczył Irish. "Kiedy przyjrzeliśmy się naszym zasobom niezbędnym do zrobienia multiplayera dla wersji konsolowych i PC, musieliśmy sobie odpowiedzieć na pytanie: co możemy wykonać perfekcyjnie" - kontynuował.

Stworzenie multiplayera dla konsol i komputerów jednocześnie było niewykonalne z uwagi na ograniczone zasoby producenta. "Było z tym zbyt dużo pracy. Coś musiało ucierpieć" - wyznał Irish. Koniec tej historii jest dobrze znany. Można jednak postawić pytanie, czy pecetowcy doczekają się epilogu w postaci dodania trybu sieciowego w niedalekiej przyszłości. Tego szef Threewave nie chciał wyjawić.

GramTV przedstawia:

Komentarze
38
Usunięty
Usunięty
18/06/2009 14:36
Dnia 18.06.2009 o 14:27, Slappy napisał:

Spora większość gier multiplatformowych to port z X''a bo nie chce się producentom robić oddzielnych.

Być może. Nie wyjaśnia to jednak ubogości szaty graficznej tychże tytułów na innej platformie.

Dnia 18.06.2009 o 14:27, Slappy napisał:

Linka nie mam bo nie informują o tym przy każdym oddzielnie tytułem.

Tak też myślałem...

Dnia 18.06.2009 o 14:27, Slappy napisał:

To jest po prostu wiadome od dawna. A i przy Pogromcach Duchów inaczej nie jest.

Jak poprzednio - to tylko domysły. Nie ma wiarygodnych informacji na ten temat.

Usunięty
Usunięty
18/06/2009 14:27

Spora większość gier multiplatformowych to port z X''a bo nie chce się producentom robić oddzielnych.Linka nie mam bo nie informują o tym przy każdym oddzielnie tytułem.To jest po prostu wiadome od dawna. A i przy Pogromcach Duchów inaczej nie jest.

Usunięty
Usunięty
18/06/2009 14:23
Dnia 18.06.2009 o 14:19, Slappy napisał:

No nie dziwota, skoro PS3 dostaje kolejny port z X''a. Wiadomo łatwość tworzenia i wszystko.

Port z X360? Kolega może podać linka potwierdzającego tą tezę, czy po prostu zmyśla?




Trwa Wczytywanie