Szeroko zakrojona kampania reklamowa przyniosła bardzo dobry efekt. The Sims 3 już w pierwszym tygodniu osiągnęło sprzedaż 1,4 miliona egzemplarzy na całym świecie. A to nie jedyny sukces produkcji. W tym samym czasie ogromną aktywnością wykazali się gracze, którzy już teraz 7 milionów razy ściągali stworzoną przez siebie zawartość.
"Jesteśmy podekscytowani sukcesem po premierze The Sims 3" - powiedział Rod Humble, szef EA Play Label. Jego radość wywołała nie tylko znakomita sprzedaż gry, ale także liczne nagrody przyznane przez prasę, wysokie oceny czy wspomniana już aktywność graczy.
"Liczba przedmiotów, stworzonych w The Sims 3 i ściągniętych z sieci to najlepszy wyraz tego, jak wielką pasją gracze darzą ten tytuł. To teraz ich świat" - dodawał Humble.
Radości z dotychczasowej sprzedaży gry nie kryje również polski oddział Electronic Arts. "Jesteśmy oczywiście bardzo zadowoleni z takiego wyniku i nie bez kozery przyznam, że jest on zgodny z naszymi oczekiwaniami" - powiedział Tomasz Jarzębowski z EA Polska.
Teraz pozostaje jedynie czekać na dalsze sukcesy gry. Nikt chyba nie wątpi, że w nadchodzących tygodniach będą pękały kolejne miliony sprzedanych egzemplarzy.