SBK 09: Superbike World Championship - recenzja

gram.pl
2009/06/10 16:00

Wielbiciele dłubania w silnikach jednośladów będą wniebowzięci. SBK 09: Superbike World Championship zajechał z piskiem opon. Seria konkurencyjna wobec Moto GP przeszła delikatny lifting.

Poniżej fragment recenzji autorstwa Masterminda:

"Ponieważ SBK 09: Superbike World Championship jest tytułem przede wszystkim dla zaawansowanych wielbicieli tego sportu, warto wspomnieć o elementach tuningowych, na które mamy wpływ. Przed wyścigiem możemy w dość dużym zakresie regulować np. wszelkie niuanse podwozia, przełożenie skrzyni biegów, dobrać odpowiedni rodzaj opon czy przemalować swojego rumaka. Oczywiście możemy wcale sobie tymi ustawieniami głowy nie zawracać i dostosować naszą maszynę do warunków panujących na torze i pogody, zgodnie z sugestią jednego z asystentów (automat)."

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
21/06/2009 16:08

Zawiodła dystrybucja wersji PC w Polsce. Gra jest dostępna za 100zł w 3dotsach, a w golu jak zwykle po cenie z kosmosu (nie wiem skąd oni je biorą), na allu pusto :/

Usunięty
Usunięty
18/06/2009 15:21

Widziałem ło to w M[3,14...]q Lbn. Ceny nie pamiętam. (mam nadzieje, ze wszyscy zrozumieja co to za sklep, a dla nierozumiejacych jego "znak firmowy" to ",":])

Usunięty
Usunięty
17/06/2009 22:19

MotoGP 07 to nie to samo! SBK 08 i 09 jest bardziej podobne do MotoGP 08. W końcu jest to ten sam wydawca.Ale SBK jest bardziej profesjonalna, można dużo pogrzebac w motorku. SBK jest dla prawdziwych entuzjastów. Tryb extreme to bajka, a extreme w deszczu to poprostu poezja. Raczej nie polecam grania na klawiaturze. Jedyne rozsądne wyjście to pad z gałkami. Wówczas można płynnie regulować gaz np. przy wychodzeniu z zakrętu, oraz siłe hamowania przy wchodzeniu w zakręt. Dłuższa praktyka pozwoli na kontolowane, długie uślizgi. Oczywiście w trybie extreme należy miec na uwadze stan opon. W trakcie wyścigu opony zużywają się i ich przyczepność jest coraz gorsza. Czuje się to zarówno przy wchodzeniu w zakręt jak i przy wychodzeniu. Tak więc prawdopodobieństwo dzwona jest znacznie wyższe pod koniec wyścigu. Ale w trybach innych niż extreme pad nie jest niezbędny. Wówczas gierka staję się arkadówą ale i tak jest fajnie. Oczywiście jeśli ktoś jest maniakiem tego sportu. Tak jak ja :-) Czekam na ligę SBK




Trwa Wczytywanie