2K nie będzie szczędziło na BioShocka 2

Patryk Purczyński
2009/05/22 21:35

Kampania reklamowa Bioshocka 2 ma być największą w historii firmy 2K Games. Menedżer ds. marketingu, Simon Turner, wierzy, że gra znajdzie się w czołówce najpopularniejszych tytułów.

Wydaje się, że taki tytuł jak Bioshock 2 specjalnej reklamy nie potrzebuje. Premiera pierwszej części okazała się bowiem wielkim sukcesem. Fani z utęsknieniem wyczekują zatem pojawienia się "dwójki" na sklepowych półkach. Mimo to władze 2K Games wolą dmuchać na zimne. O oszczędzaniu na reklamie gry przed jej premierą nie ma mowy. 2K nie będzie szczędziło na BioShocka 2

"Oczekujcie czegoś spektakularnego" - zapowiada Simon Turner, menedżer ds. markeitngu. "2K oczekuje, że Bioshock 2 będzie jedną z pięciu najpopularniejszych gier roku" - dodaje. W tym celu firma chce zapewnić produkcji 2K Marin ogromne wsparcie finansowe. Choć konkretnych kwot nie podano, mówi się o największej w historii Take-Two kampanii reklamowej.

Miejmy nadzieję, że już na E3 pojawi się oficjalna informacja o planowanym terminie wydania gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
24/05/2009 18:55

w tekście jest błąd:najpierw pisze się o 2K, a później o największej kampanii reklamowej w historii Take-Twocoś chyba nie gra

Gregario
Gramowicz
24/05/2009 18:23

ciekawe czy przebiją rozmachem kampanię takiej serii jak np. Halo

Usunięty
Usunięty
24/05/2009 13:03

Oby nie wyszedł przereklamowany gniot. Jedynka choć piękna wizualnie jako całość była po prostu przeciętna, mniej więcej od połowy wręcz nudna. Po dwójkę (jeśli w ogóle) będę sięgał z wielką ostrożnością :/




Trwa Wczytywanie