ActiBlizz o swoim udziale w rynku gier muzycznych

Grzegorz Bonter
2009/05/08 12:26
0
0

Activision Blizzard nie zamierza łagodnie obchodzić się z konkurencją. Marka Guitar Hero nadal będzie z uporem walczyć o przywództwo na rynku.

Guitar Hero nie jest oczywiście jedyną grą muzyczną dostępną na rynku - seria doczekała się całkiem sporej konkurencji, głównie ze strony Rock Band. Co prawda są tam gdzieś jeszcze muzyczne produkcje na DS-a oraz Rock Revolution od Konami, ale przez słaby zestaw utworów ta ostatnia nie odniosła zbyt dużego sukcesu. ActiBlizz o swoim udziale w rynku gier muzycznych

Sądząc po wczorajszych zapowiedziach można było przypuszczać, że Activision Blizzard nie ma zamiaru spocząć na laurach i chce zagarnąć dla siebie jeszcze większy kawałek tortu. Teraz wprost mówi o swoich "planach walki":

"W tym kwartale jeszcze bardziej umocniliśmy markę Guitar Hero. Na koniec kwietnia mieliśmy 55% udział w rynku gier rytmicznych i muzycznych na terenie Północnej Ameryki i Europy. Jest to wzrost o 10 procent względem poprzedniego roku dzięki temu, że przejęliśmy na tych terytoriach część udziału od Rock Band (...) W Europie popularyzacja tej marki jest naszym priorytetem - każdego roku wzrost sprzedaży wynosi 80 procent. Guitar Hero sprzedaje się w stosunku 10:1 względem Rock Band, a nasza pozycja na rynku powinna dodatkowo się poprawić w przyszłym miesiącu po premierze Guitar Hero Metallica" - powiedział szef Activision, Mike Griffith.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!