Guitar Hero nie jest oczywiście jedyną grą muzyczną dostępną na rynku - seria doczekała się całkiem sporej konkurencji, głównie ze strony Rock Band. Co prawda są tam gdzieś jeszcze muzyczne produkcje na DS-a oraz Rock Revolution od Konami, ale przez słaby zestaw utworów ta ostatnia nie odniosła zbyt dużego sukcesu.
Sądząc po wczorajszych zapowiedziach można było przypuszczać, że Activision Blizzard nie ma zamiaru spocząć na laurach i chce zagarnąć dla siebie jeszcze większy kawałek tortu. Teraz wprost mówi o swoich "planach walki":"W tym kwartale jeszcze bardziej umocniliśmy markę Guitar Hero. Na koniec kwietnia mieliśmy 55% udział w rynku gier rytmicznych i muzycznych na terenie Północnej Ameryki i Europy. Jest to wzrost o 10 procent względem poprzedniego roku dzięki temu, że przejęliśmy na tych terytoriach część udziału od Rock Band (...) W Europie popularyzacja tej marki jest naszym priorytetem - każdego roku wzrost sprzedaży wynosi 80 procent. Guitar Hero sprzedaje się w stosunku 10:1 względem Rock Band, a nasza pozycja na rynku powinna dodatkowo się poprawić w przyszłym miesiącu po premierze Guitar Hero Metallica" - powiedział szef Activision, Mike Griffith.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!