Singularity nie będzie się odczuwalnie różniło na żadnej z trzech platform, z myślą o których jest tworzone. Jak zdradził Jon Zuk z Raven Software, duża w tym zasługa silnika Unreal Engine 3 oraz jego możliwości adaptacyjnych zarówno względem pecetów, jak i konsol obecnej generacji.
"Każda platforma stawia przed nami wyzwania, ale zagwarantujemy Wam takie same doznania, niezależnie od tego, czy będziecie grali na pececie, Xboksie 360 czy PS3" - powiedział Zuk. "Nie ma pomiędzy tymi wersjami różnic, ale musimy zbalansować pewne rzeczy w zależności od sprzętu. Na szczęście Unreal Engine 3 jest bardzo silny i już teraz działa na wszystkich trzech platformach. Nie stoi więc przed nami szczególnie trudne zadanie. Gorzej by było, gdybyśmy tworzyli silnik od podstaw" - kontynuował.Zuk zapewnił również, że wszystkie wersje powstają równolegle. Gra ma mieć możliwość rozgrywki cross-platformowej. Jeśli prace będą przebiegały zgodnie z planem, do jej premiery dojdzie jesienią bieżącego roku. Nic nie wskazuje na to, by wydania na PC, PS3 i Xboksa 360 nie miały zadebiutować w tym samym czasie.