W The Old Republic zagramy Bounty Hunterem

Chdisk
2009/03/16 22:48

Fani Gwiezdnych Wojen od momentu ogłoszenia prac nad nową grą MMO osadzoną w universum stworzonym przez Georga Lucasa z niecierpliwością wyczekują wszelkich nowinek nad tą grą.

Tymczasem serwis Eurogamer dotarł do pierwszych informacji dotyczących nowej grywalnej klasy jaka będzie dostępna. Bounty Hunter został zaprezentowany w krótkim klipie pokazującym łowcę wyposażonego w jetpack i blastery walczącego z potworem na piaskach, prawdopodobnie Tatooine

Przypomnijmy, że w Star Wars Galaxies, jedynej obecnie grze MMO, która jednocześnie jest jedną z najstarszych gier tego gatunku mamy do dyspozycji dziewięć klas. Osobom, które nie znają gry, przytoczymy ich listę:

  • Jedi
  • Bounty Hunter
  • Spy
  • Medic
  • Commando
  • Officer
  • Smuggler
  • Entertainer
  • Trader, który ma cztery specjalizacje: Domestic, Structures, Munitions, Engineering

W The Old Republic zagramy Bounty Hunterem

GramTV przedstawia:

Powyższy zbiór zawiera ograniczoną liczbę profesji po zmianach jakie przeszła gra w trakcie swojego istnienia. W czasie swojej obecności na rynku gra przechodziła wiele modyfikacji. W szczytowym okresie dostępnych było nawet 24 ścieżki kariery pozwalające na wcielenie się w bohaterów w parających się 24 zawodami. Jedi to była profesja dla wybrańców wieńcząca długą drogę specjalnych questów. Nie każdy z grających miał dość samozaparcia by dojść do końca tej ścieżki i móc władać mieczem świetlnym

Jaką ilość klas otrzymamy w The Old Republic? Już wiemy, że jedną z nich będzie Łowca Nagród. Do tej pory zapowiedziano również klasy Jedi oraz Sith, bez których Stara Republika nie mogła istnieć. Raczej trudno sobie wyobrazić, by developerzy powtórzyli dawny schemat i wymagali od graczy ciężkiej pracy nad ciągiem questów w drodze ku chwale Jedi. Na pewno jednak wielu grających kiedyś w Star Wars Galaxies chętnie widziałoby takie rozwiązanie.

Komentarze
17
kindziukxxx
Gramowicz
17/03/2009 16:37

SWG zepsuli wtedy jak każdy mógł zostać jedi jedna zmiana i gra zmieniła się nie do poznania, a szkoda bo była nawet nawet :), miejmy nadzieje że obecni twórcy nie udostępnią klasy jedi, od razu tylko po żmudnej pracy, ale ja i tak będę przemytnikiem :)

Usunięty
Usunięty
17/03/2009 15:44

To samo próbowali zrobić z resztą swoich gier. SWG był świetne i takim powinno pozostać. Wyobraź sobie co zrobili ludzie, którym dojście do czegoś zabrało rok, a następny patch dawał to innym na starcie. Panowie z SoE nie kumają, że nie da się zrobić lepszego WoWa niż WoW. I że wychowani na WoWie w dużej mierze zapragną czegoś ambitniejszego jak dorosną.

Vojtas
Gramowicz
17/03/2009 14:08
Dnia 17.03.2009 o 07:50, qba767 napisał:

Pewnie Galaxies upadło, bo tak ciężko było zostać Jedi :)

SWG upadło, bo Sony Online Entertainment (za zgodą LucasArts) wprowadziło 2 upgrade''y, które zmasakrowały handel, crafting, system klas i profesji, a walkę sprowadził do zwykłego shootera. Pogrzebali tę grę na własne życzenie.




Trwa Wczytywanie