Uniwersum Neverwinter Nights prosi o pomoc!

gram.pl
2009/03/11 19:00

Znalazłeś błąd w polonizacji Neverwinter Nights 2 lub Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy? Daj znać polskiemu dystrybutorowi! CD Projekt prosi o pomoc fanów serii NWN.

Lokalizacja gier z gatunku RPG to praca wyjątkowo żmudna - trzeba się bowiem przekopać przez niezliczone linie dialogowe. Słynne porzekadło głosi, że nie myli się jedynie ten, kto nic nie robi. Doskonale wiedzą o tym pracownicy CD Projektu. Zdają sobie sprawę z tego, że nie ustrzegli się wpadek przy polonizacji Neverwinter Nights 2 i dodatku Maska Zdrajcy. Właśnie dlatego proszą Was, graczy, o pomoc. Uniwersum Neverwinter Nights prosi o pomoc!

Błędy można zgłaszać do 5 kwietnia. Część z poprawek zostanie uwzględniona już przy okazji premiery Gniewu Zehira. Drugi dodatek do Neverwinter Nights 2 zadebiutuje w Polsce w kwietniu tego roku. Pozostałe zostaną wprowadzone w możliwie najszybszym terminie. W imieniu firmy CD Projekt z góry dziękujemy za udział w akcji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
51
Usunięty
Usunięty
18/08/2009 17:37

Ale wybrałeś temat :| (ten jest zupełnie o czym innym) Tutaj nikt kto może odpowiedzieć nie znajdzie Twojego pytania.Spróbuj zapytać tu: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=63&u=6518lub np. tu: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=38723&u=4lub na stronie CDP w Pomocy technicznej http://www.cdprojekt.pl/

Usunięty
Usunięty
18/08/2009 16:32

Witam wszystkich. Posiadam NWN wraz ze wszystkimi dodatkami. Zakupiłem je oddzielnie. Mój problem dotyczy dodatku zawierającego premium modules a mianowicie modułu "Witch''s Wake". W module tym nie działają żadne testy w dialogach (np perswazji) przez co przejście modułu staje się nie możliwe. prosze o pomoc, wskazanie jakiegoś patcha czy coś.

Usunięty
Usunięty
19/03/2009 00:18

Heh, nie wiem czy jest sens odwoływać się do zachodnich "wzorców". Gdybym chciał otrzymać angielskie wydanie gry zakupiłbym ją w tejże wersji. Zakupiłem w wersji polskiej, która z racji nieprofesjonalnego podejścia do produktu (nie obchodzi mnie czy to wina Atari czy wydawcy w Polsce - zapłaciłem pośrednio wydawcy i to jego problem jakie ma umowy i kontakty), okazała się pełna błędów. Zapłaciłem między innymi za to żeby dostać grę w polskiej wersji, a to że w ogóle zapłaciłem już oznacza, że powinienem oczekiwać pełnego i kompletnego produktu. Ten news sugeruje wprowadzenie poprawek dla tych klientów, którzy zakupią kolejny produkt. Najpierw jednak muszą sami się pofatygować, by wskazać w którym miejscu są błędy.To jest niby logiczne ?




Trwa Wczytywanie