Roper w obronie WAR-a

Patryk Purczyński
2009/02/23 09:49

Bill Roper uważa, że 300 tysięcy subskrybentów to grupa, którą Warhammer Online śmiało może się chwalić. Były członek Blizzarda taki wynik uznaje za bardzo dobry.

Electronic Arts i Mythic Entertainment ogłosiły niedawno, że pod koniec ubiegłego roku liczba subskrybentów Warhammera Online spadła do 300 tysięcy. Twórcy gry z takiego rezultatu byli zadowoleni (zwłaszcza z uwagi na kryzys i premierę Wrath of the Lich King), jednak w sieci nie obyło się bez krytycznych komentarzy na temat produkcji Mythica. Roper w obronie WAR-a

W jego obronie stanął były członek Blizzarda i założyciel Flagship Studios, a obecnie projektant w Cryptic Studios, Bill Roper. "Bawią mnie ludzie mówiący, że Warhammer nie radzi sobie zbyt dobrze wyłącznie ze względu na spadek liczby subskrybentów do 300 tysięcy" - stwierdził. "To wcale nie są złe statystyki. Według mnie ludzie patrzą na wszystko przez pryzmat WoW-a mającego 11 milionów graczy. Kiedy Twoja gra ma ich tylko 300 tysięcy, nie może jej się powodzić" - dodał.

Roper podkreślił jednocześnie, że jest mnóstwo gier MMO, marzących o takiej liczbie subskrybentów, jaką dysponuje Mythic Entertainment z Warhammerem Online. Wiele z nich nie miało jednak tak dużych środków finansowych, jak twórcy WAR-a. A czy inwestycje EA opłaciły się? Odpowiedź przyniosą kolejne lata funkcjonowania gry na rynku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
23/02/2009 19:20
Dnia 23.02.2009 o 18:32, marius1g napisał:

> Co do WARa, sadze, ze ten wynik i tak jest zadawalajacy, zwazywszy na to ze gra (z tego > co slyszalem) jest nastawiona na pvp. Niestestety ostatnio wieksza popularnoscia cieszy > sie bezmyslne i nie wymagajace skilla bicie mobow~~ Widzę, że nigdy nie osiągnąłeś nic większego w MMO. Bicie mobków często okazuje się o wiele trudniejsze od PvP. Potrzeba taktyki, zgrania, dobrego sprzętu, dużo czasu, cierpliwości, szczęścia.

Hmm nie jestem jakis uber pro, ale jakiestam osiagniecia mam,swego czasu wbilem do top300 gvg i top500 na hb w gw, co jest dla mnie w zupelnosci wystarczajace. Ale masz racje nic wiekszego w mmo nie osiagnalem bo wole bardziej "skillowe" gry typu cs/dota... Nie chce tu rozpoczynac flame''u ale mowiac ze PvE jest trudniejsze od PvP osmieszasz sie.

Usunięty
Usunięty
23/02/2009 18:38
Dnia 23.02.2009 o 18:32, marius1g napisał:

Widzę, że nigdy nie osiągnąłeś nic większego w MMO. Bicie mobków często okazuje się o wiele trudniejsze od PvP. Potrzeba taktyki, zgrania, dobrego sprzętu, dużo czasu, cierpliwości, szczęścia.

ale gracze nie mają zaprogramowanych algorytmów, ścieżek i ustalonego schematu reakcji. każdego moba po jakimś czasie rozszyfrujesz i będziesz go tłukł z palcem w nosie, z graczem już tak dobrze nie ma.chyba, że mówisz o WoWie, gdzie 60 ludzi naparza jednego bossa przez dwie godziny x_X

Usunięty
Usunięty
23/02/2009 18:32
Dnia 23.02.2009 o 17:38, miszcz929 napisał:

Co do WARa, sadze, ze ten wynik i tak jest zadawalajacy, zwazywszy na to ze gra (z tego co slyszalem) jest nastawiona na pvp. Niestestety ostatnio wieksza popularnoscia cieszy sie bezmyslne i nie wymagajace skilla bicie mobow~~

Widzę, że nigdy nie osiągnąłeś nic większego w MMO. Bicie mobków często okazuje się o wiele trudniejsze od PvP. Potrzeba taktyki, zgrania, dobrego sprzętu, dużo czasu, cierpliwości, szczęścia.




Trwa Wczytywanie