Nowe marki również w planach EA

Patryk Purczyński
2009/02/08 09:39

Zainteresowanie firmy Electronic Arts nowymi markami nie spadnie zbyt mocno - zapewnił Jeff Brown. Gwarantem swobody finansowej mają być sprawdzone serie firmy.

Niedawno John Riccitiello z Electronic Arts powiedział, że jego firma skupi się w najbliższym czasie na kontynuacjach popularnych serii wydawniczych. Okazuje się, że amerykański gigant nie zamierza wcale rezygnować z równoległego wprowadzania na rynek nowych marek. W jednym z wywiadów mówił o tym Jeff Brown. Nowe marki również w planach EA

"Pracujemy nad Dante's Inferno, Dragon Age'em i innymi nowymi grami - zarówno już ogłoszonymi, jak i niezapowiedzianymi" - wyliczał Brown. "Nie zaobserwujecie znacznego spadku w pojawianiu się nowych marek" - dodał.

Nie zmienia to jednak faktu, że o sile "Elektroników" na przestrzeni najbliższych miesięcy stanowić będą kontynuacje znanych już tytułów. Brown przekonywał, że taka polityka wydawnicza jest niezbędna, by zapewnić płynność finansową. "Możemy podjąć ryzykowne kroki, gdyż jesteśmy przekonani, że nasze hity wygenerują zadowalające przychody. Będzie to dla nas swego rodzaju zabezpieczenie" - powiedział Brown.

GramTV przedstawia:

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
09/02/2009 10:56

Coś mi mówi, że ten rok będzie o wiele gorszy w kwestii nowych marek od EA, od i tak niezbyt dobrego pod tym względem zeszłego roku. Nawet jak Electronic Arts jeszcze w tym roku zapowie jakieś nowe marki, to premiera najprawdopodobniej i tak będzie dopiero w przyszłym roku.

KannX
Gramowicz
09/02/2009 08:13

Więcej nowych marek będą mogli schrzanić.

Usunięty
Usunięty
08/02/2009 20:09

Trudno się dziwić, że stawia na sprawdzone marki, które już mają wyrobioną kampanię (każdy z wyścigami kojarzy np. NFS). Poza tym taka FIFA sprzedała się w 8 milionach, więc trudno, żeby skończyli ją wydawać.




Trwa Wczytywanie