Pecetowy Bionic Commando później od wersji konsolowych

Patryk Purczyński
2009/01/05 19:45

Bionic Commando ukaże się najpierw na konsolach PS3 i X360, a dopiero później na pecetach - poinformowali przedstawiciele Capcomu. Już wcześniej sugerowano, że takie rozwiązanie jest realne.

W oczekiwaniu na grę Bionic Commando, jej wydawca, Capcom, wystosował następujący komunikat: "Bionic Commando będzie początkowo dostępny na Xboksie 360 Microsoftu oraz platformie Sony Computer Entertainment, PS3. Dopiero później pojawi się wersja przeznaczona na komputery osobiste". Pecetowy Bionic Commando później od wersji konsolowych

Już wcześniej o takiej możliwości mówił jeden z pracowników studia GRIN, odpowiedzialnego za BC, Ulf Andersson. Zwrócił on uwagę na fakt, że wersja komputerowa musi dodatkowo przejść przez szereg czynności związanych z ustawianiem zabezpieczeń przed piraceniem. Dodatkowo Bionic Commando z pecetów potrzebował nieco więcej czasu na dopracowanie, by gracze "nie czuli, że to port".

Capcom nie pierwszy już raz opóźnia premierę pecetowego wydania swojego tytułu. Podobny los spotkał chociażby Devil May Cry 4 i Lost Planet, które na komputerach osobistych ukazały się później, niż odpowiedniki z konsol. Kalendarz wydawniczy Capcomu dla pierwszego kwartału bieżącego roku sugeruje, że tradycji tej stanie się zadość również przy okazji pojawienia się w sklepach czwartej części bijatyki Street Fighter.

GramTV przedstawia:

Poniżej wspomniany rozkład jazdy Capcomu na pierwszy kwartał 2009 roku:

  • Flock (XBLA/PSN) – luty
  • Street Fighter IV (360/PS3) – 20 lutego
  • Dead Rising Chop Till You Drop (Wii) – 27 lutego
  • Neopets Puzzle Adventure (Wii/DS/PC) – 27 lutego
  • Resident Evil 5 (360/PS3) – 13 marca
  • MotoGP (Wii) – marzec
  • Bionic Commando (XBLA/PSN) – marzec
Komentarze
68
Usunięty
Usunięty
15/06/2009 18:56

Dnia 15.06.2009 o 18:54, Namaru napisał:

Ta i L4D2 ... na Xa

I ten swietny support dla gier Valve na konsole.

Dnia 15.06.2009 o 18:54, Namaru napisał:

Ta, gracze się auto-hypują wtedy ;)

Hype to hype, niewazne kto go robi.

Dnia 15.06.2009 o 18:54, Namaru napisał:

Raczej, że Valve zacznie sprzedawać DLC na PC za prawdziwe $$$.

Hyhyhyhyhyhy.

Usunięty
Usunięty
15/06/2009 18:54
Dnia 13.02.2009 o 02:10, SoundWave napisał:

Haha, taak. Az chce sie zacytowac poczciwego Gabe''a. "In 2007 Gabe has openly expressed his displeasure over developing his software for gaming consoles,(more commonly) the PlayStation 3"

Ta i L4D2 ... na Xa

Dnia 13.02.2009 o 02:10, SoundWave napisał:

Sprawdzone marki nie potrzebuja hype''u jaki mial np. Killzone 2 albo LBP.

Ta, gracze się auto-hypują wtedy ;)

Dnia 13.02.2009 o 02:10, SoundWave napisał:

> Narazie... Liczysz, ze Microsoftowi zmieknie serduszko?

Raczej, że Valve zacznie sprzedawać DLC na PC za prawdziwe $$$.

Usunięty
Usunięty
13/02/2009 02:10

Dnia 13.02.2009 o 01:13, Namaru napisał:

Trochę kultury jak z kimś rozmawiasz. Ja Cię nie obrażam i tego samego się domagam.

Ja cie tez nie obrazam. Jeno mowie, co widze. Jesli widzisz zdania, ktorych nie napisalem i przypisujesz je mi, to widocznie z twoim umyslem jest cos nie tak.

Dnia 13.02.2009 o 01:13, Namaru napisał:

No i są. Bo produkują gry które na konsoli słabo się sprawdzają (RTSy czy MMO, z wyjątkiem Valva który już się schyla w kierunku konsolowym powoli).

Haha, taak. Az chce sie zacytowac poczciwego Gabe''a."In 2007 Gabe has openly expressed his displeasure over developing his software for gaming consoles,(more commonly) the PlayStation 3">Ale to nie zmienia faktu, że

Dnia 13.02.2009 o 01:13, Namaru napisał:

większość wysokobudżetowych gier ukazuje się na konsoli szybciej niż na PC (jeśli te wogóle się ukażą) i pozbawione są one upierdliwych DRMów.

Chyba cos ci sie pomylilo. To, ze cos nie jest hypowane, nie znaczy, ze nie jest wysokobudzetowe.Przyklad- Empire: Total War.Sprawdzone marki nie potrzebuja hype''u jaki mial np. Killzone 2 albo LBP.

Dnia 13.02.2009 o 01:13, Namaru napisał:

Narazie...

Liczysz, ze Microsoftowi zmieknie serduszko?




Trwa Wczytywanie