Warhammer 40,000: Dawn of War II - betatest

gram.pl
2008/12/18 18:00

Gotyckie gmachy, fanatyczni wojownicy, odwieczne konflikty. Za te właśnie elementy wielu graczy kocha Warhammera 40,000. Czy te cechy zachowa nowa odsłona Dawn of War?

Kiedy dostałem propozycję zapoznania się z wersją beta nowej gry osadzonej w uniwersum Warhammera 40 000, jaką jest Dawn of War II, nie trzeba było powtarzać mi jej po raz drugi. Pierwsza część serii była dużym krokiem naprzód w rozwoju gatunku RTS, a kolejne produkty, jakimi były Company of Heroes: Kompania Braci (Company of Heroes) wraz z dodatkami, utwierdziły wszystkich w przekonaniu, że Relic zna się na swojej robocie jak mało kto. Z drugiej strony wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, a oczekiwania graczy w miarę grania, więc z kolejną odsłoną DoW-a związanych było wiele nadziei, ale też kilka obaw. Niemniej nie mogłem nie skorzystać z szansy przekonania się na własne oczy, jak ze swym zadaniem poradzili sobie twórcy tej, zapowiedzianej na luty przyszłego roku, produkcji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
73
Usunięty
Usunięty
03/01/2009 12:37
Dnia 22.12.2008 o 17:12, Sand Ghost napisał:

> > kupując samych Fire Warriorów > > rozwalasz takich Sm-ów bez mrugnięcia okiem. Nikt nie podskoczy, robisz jednego > upa i > > nawet bereskerzy khorna nie podskoczą > Zerki akurat podskoczą i to spokojnie. > > Pamiętam moją walkę 2x chaos vs 2x tau na początku nieźle nas cisnęli, byliśmy w defensywie, > broniliśmy się w bazie sojusznika. Ostatecznie ostała się u niego tylko HQ. Oba tau gostki > spamowały ostro wojowników ognia, pewni zwycięstwa. > > Ale w tzw międzyczasie udało mi się zrobić zerki+czarownika chaosu, zaatakowałem z zaskoczenia > bazę pierwszego tau i na replayu gostek kiedy zobaczył berserków napisał mniej więcej > coś takiego "yeek!" ;). > Manewrował wojskiem(czt. uciekał i próbował znaleźć miejsce do ostrzału) ale zerki są > szybsze od wojowników ognia. Później kiedy go rozwaliłem doszli opętani marines oraz > książę i ostatni tau opuścił grę przed czasem. > Chodzi też o to czy FW byli po upachi ile ich było, nieraz na auto widuje nawet po 5-6 pełnych odziałów+TC, zależy też od micro. Sam zaczynam coś ugrywać przeciw FW budując szturmiarzy , działa na słabszych graczy lecz gdy przed chwilą trafiłem na 1420 to dostałem w dupe.

ehh... Chłopaki nauczcie się grać ;) spam FW to najbardziej noobistyczna taktyka TAU jaką uniwersum WH40k miało okazję oglądać. Każdy szanujący się player tego nie używa. Po pierwsze są lepsze taktyki, po drugie lepszy gracz będzie wiedział jak was powstrzymać. :) Skoro gracie TAU to wykorzystajcie Vespidow, krootów...----Co do DoW-II- zapowiada się naprawdę ciekawie, walki taktyczne będą miłą odmianą a tacy graczy którzy wypowiadali się wcześniej nie będą sprawiać większego problemu :)Micro nad jednostkami - tego będziecie musieli się nauczyć.

Usunięty
Usunięty
31/12/2008 01:59

> Tu mała przykrość dla zagorzałych fanów Upadłych Potęg - na występ Kosmicznych Marines Chaosu trzeba chyba będzie poczekać do wydania pierwszych dodatków. Decyzja o tym, które rasy wprowadzić do kampanii, była na pewno ciężka dla twórców DoW-a II, ale musieli tego dokonać przez wzgląd na spójność kampanii.Relic: Ok, dajemy wam narazie Szpejs Marinsów, Eldarów i tych Tyronidocostam, a potem POCAŁUJCIE NAS W D**PE i płacie za 99,90 za każdą kolejna rasę...i <3 chaos

Usunięty
Usunięty
22/12/2008 17:12
Dnia 22.12.2008 o 14:47, Konował napisał:

> kupując samych Fire Warriorów > rozwalasz takich Sm-ów bez mrugnięcia okiem. Nikt nie podskoczy, robisz jednego upa i > nawet bereskerzy khorna nie podskoczą Zerki akurat podskoczą i to spokojnie. Pamiętam moją walkę 2x chaos vs 2x tau na początku nieźle nas cisnęli, byliśmy w defensywie, broniliśmy się w bazie sojusznika. Ostatecznie ostała się u niego tylko HQ. Oba tau gostki spamowały ostro wojowników ognia, pewni zwycięstwa. Ale w tzw międzyczasie udało mi się zrobić zerki+czarownika chaosu, zaatakowałem z zaskoczenia bazę pierwszego tau i na replayu gostek kiedy zobaczył berserków napisał mniej więcej coś takiego "yeek!" ;). Manewrował wojskiem(czt. uciekał i próbował znaleźć miejsce do ostrzału) ale zerki są szybsze od wojowników ognia. Później kiedy go rozwaliłem doszli opętani marines oraz książę i ostatni tau opuścił grę przed czasem.

Chodzi też o to czy FW byli po upachi ile ich było, nieraz na auto widuje nawet po 5-6 pełnych odziałów+TC, zależy też od micro. Sam zaczynam coś ugrywać przeciw FW budując szturmiarzy , działa na słabszych graczy lecz gdy przed chwilą trafiłem na 1420 to dostałem w dupe.




Trwa Wczytywanie