Valve naprawia xboksowe Left 4 Dead

Grzegorz Bonter
2008/12/11 09:41

Xboksowa wersja Left 4 Dead okazała się łakomym kąskiem dla osób psujących zabawę. Gra ma poważną lukę, która pozwala na manipulowanie jej zawartością w raczej niepożądany sposób. Na szczęście łata jest już w drodze.

Od jakiegoś czasu multiplayerowi Left 4 Dead na Xboksa 360 było daleko od grywalności. Dlaczego? Gracze znaleźli sposób na "bawienie" się ustawieniami dedykowanych serwerów. W efekcie można było pomniejszać miasto, powiększać postacie, oczywiście być także nieśmiertelnym czy też kasować elementy otoczenia. Zresztą zobaczcie sami:

GramTV przedstawia:

Na szczęście Valve już opracowało odpowiednią łatkę, która powinna wylądować na Xbox Live w ciągu najbliższych kilku dni. Do tego czasu pozostaje grać w kampanię ze znajomymi.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
16/12/2008 19:51

Nie kumam jak Valve tak po prostu mogło wypuścić Left 4 Dead na Xboksa 360 aż tak zabugowane... Chyba chęć jak najszybszego wydania tej gry i jak najszybszego na niej zarabiania , przysłoniło im tak podstawową rzecz jak wyszukanie błędów w czasie beta testów. Na tym filmiku , może i wygląda to całkiem fajnie , ale po góra tygodniu pewnie przestało by to być ciekawe i gra wylądowała by w szafie.

Usunięty
Usunięty
14/12/2008 22:43

Tak przeczytałem i obejrzałem i co w związku z tym ? może źle mówię wystarczy spojrzeć na newsa o serii NFS :)

Usunięty
Usunięty
11/12/2008 20:15

Dnia 11.12.2008 o 19:20, Waaazuuup napisał:

Nie chodzi mi o postacie czy budynki, a o momenty wybuchów bomb i mołotowów. Byłem przekonany, że animacja za chwilę stanie w miejscu, a tu tylko zwolniła, do poziomu który można zaakceptować.

no chyba że tak ;] gry od valve zawsze były świetnie zoptymalizowane. Pamietam jak grałem w half life 2 na gf 4 ;]




Trwa Wczytywanie