Sony też nie zapomina o Polsce

Grzegorz Bonter
2008/11/24 12:14

Schody z Gears of War były efektowne - to prawda. Jednak Sony woli uderzać prosto w swoich odbiorców. Przynajmniej gdy chodzi o marketing.

3 tygodnie temu podniecaliśmy się reklamą, jaką przygotował polski oddział Microsoftu. Ale nie można zauważać starań tylko jednej strony. Sony również stara się zareklamować swoje gry, dlatego tym razem przepuściło szturm na coś, co bliższe grupie docelowej być nie może... naszą-klasę. Sony też nie zapomina o Polsce

Powyższe reklamy można zobaczyć dopiero po zalogowaniu się na swoje konto.

Na dodatek w młodzieżowych stacjach telewizyjnych można potknąć się o reklamy zarówno PSP jak i PS3. Niestety - nie dysponujemy żadnym filmikiem...

GramTV przedstawia:

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
26/11/2008 14:38

O to jakaś nowość. Czyżby sony w końcu zrozumiało , że Polska to nie jest żaden tam zacofany kraj i że warto reklamować tu swoje gry. Mam nadzieję , że na jednorazowym takim wyskoku ze strony sony to się nie skończy i że dalej będą kontynuować tą kampanie reklamową w naszym kraju.

Usunięty
Usunięty
25/11/2008 08:25

[quote]Niestety - nie dysponujemy żadnym filmikiem...[/quote]Bo mało która agencja PR w pełni docenia internetowych newswmanów i nie myślą o tym, żeby dostarczyć im zdjęcia i filmy odpowiedniego formatu/jakości. Chwalebny wyjątek stanowią chyba wyłącznie social media release BM.

SerwusX
Gramowicz
24/11/2008 21:11

Na szczęście nie mam konta na naszej klasie (czekajcie, nie linczujcie mnie! Nie istnieję! Kto nie ma konta na naszej klasie, tego w ogóle nie ma...) Nie lubię po prostu. NK zaczęła reklamować LBP? A NK to znaczy tak w zasadzie Nasza klasa czy Noc Kruka?




Trwa Wczytywanie