Zazwyczaj nie publikujemy podsumowań sprzedaży gier z Japoni, no chyba, że wydarzy się coś naprawdę ciekawego. Zgadnijcie zatem, czy mamy coś dla was interesującego? Tak, zgadliście - firma analityczna Media Crate opublikowała dziś najnowszy ranking sprzedaży z Kraju Kwitnącej Wiśni i wprowadziła nas w niemałą konsternację. Okazuje się bowiem, że japońscy posiadacze PS3 nie oszaleli na punkcie Sackboya, ale... Niko Bellika.
[platforma] tytuł (wydawaca) sprzedaż / suma- 1. [PS3] Grand Theft Auto IV (Capcom) 133 tys. / premiera
- 2. [NDS] Valkyrie Profile: Toga o Seoumono (Square Enix) 80 tys. / premiera
- 3. [PS3] LittleBigPlanet (SCE) 52 tys. / premiera
- 4. [NDS] Pokémon Platinum (Pokémon) 47 tys. / 1 853 400
- 5. [NDS] Wagamama Fashion Girls Mode (Nintendo) 40 tys. / 117 tys.
- 6. [NDS] Rhythm Tengoku Gold (Nintendo) 39 tys. / 1 089 000
- 7.[360] Grand Theft Auto IV (Capcom) 34 tys. / premiera
- 8. [NDS] Personal Trainer: Walking (Nintendo) 26 tys. / premiera
- 9. [NDS] Cid to Chocobo no Fushigi na Dungeon: Toki Wasure no Meikyuu + (Square Enix) 26 tys. / premiera
- 10. [PSP] Monster Hunter Portable 2nd G (PSP the Best) (Capcom) 26 tys./ premiera