Szef EA o kontynuacjach nowych marek

Patryk Purczyński
2008/11/03 15:55

Dead Space i Mirror's Edge prawdopodobnie doczekają się swoich kontynuacji. Nie będą to jednak kolejne, wydawane co roku odsłony - zapewnia prezes EA, John Riccitiello.

Firma Electronic Arts ma już plany dotyczące dalszego rozwoju swoich nowych marek - Dead Space i Mirror's Edge. O ich przyszłości mówił ostatnio sam prezes amerykańskiego giganta, John Riccitiello: "Jeśli chodzi o takie tytuły, jak Dead Space czy Mirror's Edge, możecie oczekiwać, że one powrócą [...], ale nie w formie corocznych kontynuacji". Szef EA o kontynuacjach nowych marek

Jak dodaje przedstawicielka polskiego oddziału EA, Lidia Zalewska, "Każda gra, która została pozytywnie przyjęta przez graczy, może być potencjalnie kontynuowana. I tutaj Electronic Arts nie jest odosobniony". Decyzja o powstaniu sequeli nie powinna zatem dziwić. Ważna, z punktu widzenia jakości danego tytułu, jest również deklaracja o wprowadzaniu kolejnych części w odstępach większych niż rok. "Przede wszystkim jakość gry liczy się teraz dla Electronic Arts najbardziej" - zaznacza Zalewska.

O ile w przypadku Mirror's Edge'a jest to pierwsza pół-oficjalna zapowiedź ewentualnej kontynuacji, o tyle o drugiej części Dead Space'a mówiło się już wcześniej. W jednym z wywiadów Glen Schofield z EA Redwood Shores stwierdził, że prace nad "dwójką" już się rozpoczęły. Na razie EA nie złożyło jednak w tej sprawie żadnej deklaracji.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Dead Space pojawił się na rynku europejskim 24 października, zaś Mirror's Edge doczeka się swojej premiery 14 listopada.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
04/11/2008 20:09

A ja mam marzenie że EA padnie i będę mógł zatańczyć na jej grobie. Ech, nienawidzę tej firmy za DRM, aktywację i za to że zamiast cieszyć się oryginałem będę zmuszony zadowolić się piratem. Wolę kupować gry bez tego świństwa. Swoją drogą ciekawy jestem o ile zwiększyła się sprzedaż na skutek stosowania tak "atrakcyjnych" zabezpieczeń. Zdrowy rozsądek podpowiada mi że gdyby nie stosowali tego dziadostwa w grach to przy tej reklamie sprzedaż byłaby jeszcze większa.

Vojtas
Gramowicz
04/11/2008 15:06
Dnia 04.11.2008 o 14:54, master matrox napisał:

To tylko moja opinia, a widać ze EA postępuje co raz ambitniej. Poprawili wizerunek Fify, a ich nowe marki - wspomniane w newsie, mają się naprawdę dobrze.

Od kiedy świetna sprzedaż = ambitniej? Od kiedy ruchanie klientów = poprawa reputacji?

Dnia 04.11.2008 o 14:54, master matrox napisał:

EA nigdy nie słynęło z niskich cen. O ile ceny na PC są przegięte, jak zawsze, tak na konsolach takiej sytuacji nie ma.

Nie ma, bo one są przegięte OD ZAWSZE. Krótko mówiąc: have a fun.

Usunięty
Usunięty
04/11/2008 14:54
Dnia 04.11.2008 o 11:56, _sahib_ napisał:

Jeśli nadal bedą się upierać, że kupując legalnie ich gry jestem w rzeczywistości piratem i będą obstawać przy instalacji malware''u na MOIM komputerze bez mojej zgody, to raczej nie wróżę zbyt kolorowej przyszłości.

Akurat ten problem mnie nie interesuje, jak i większości graczy na zachodzie (z wyjątkiem Spore). Gram na konsoli i nie ma tam żadnych zabezpieczeń, wszystko śmiga od razu.

Dnia 04.11.2008 o 11:56, _sahib_ napisał:

VojtasZastanawiasz się nad tym, co piszesz? Bo mam wrażenie, że piszesz do ściany.

To tylko moja opinia, a widać ze EA postępuje co raz ambitniej. Poprawili wizerunek Fify, a ich nowe marki - wspomniane w newsie, mają się naprawdę dobrze. Nie mówię tutaj o sytuacji graczy na PC, bo większość gier multiplatformowych sprzedaje się lepiej w wersji na konsole, a PeCety to jakiś drobny procent.> MichaeliusEA nigdy nie słynęło z niskich cen. O ile ceny na PC są przegięte, jak zawsze, tak na konsolach takiej sytuacji nie ma.




Trwa Wczytywanie