WoW ma na garbie 11 milionów użytkowników

Patryk Purczyński
2008/10/28 20:55

Blizzard oficjalnie potwierdził, że liczba użytkowników zgromadzonych wokół MMO World of Warcraft przekroczyła barierę 11 milionów. Z tego faktu niezwykle zadowolony jest szef Zamieci, Mike Morhaime.

Wreszcie doczekaliśmy się dnia, w którym stało się to, co już od dawna było przepowiadane. World of Warcraft może poszczycić się bazą liczącą ponad 11 milionów użytkowników! Pochodu w kierunku kolejnej magicznej bariery najpopularniejszego komercyjnego MMO nie powstrzymała nawet niedawna premiera Warhammera Online. WoW ma na garbie 11 milionów użytkowników

"Obserwowanie tak silnego wsparcia dla World of Warcraft ze strony graczy z całego świata to dla nas ogromny zaszczyt" - powiedział Mike Morhaime, szef Blizzarda. "Pozostajemy w pełni skupieni na odpowiadaniu na ten entuzjazm poprzez dostarczanie wciąż ewoluującej rozgrywki najwyższej jakości" - dodał.

Analitycy już jakiś czas temu stwierdzili, że baza graczy zgromadzonych wokół WoW-a będzie się nadal poszerzać w przyszłym roku i może osiągnąć pułap nawet 12 milionów osób. Wszystko to za sprawą wejścia na chiński rynek oraz nadchodzącej premiery rozszerzenia Wrath of the Lich King. Jego światowa premiera zapowiedziana jest na 13 listopada.

GramTV przedstawia:

Komentarze
51
hans_olo
Gramowicz
22/06/2009 10:32

A ja się śmieję, bo nie mam żadnego garbu. WoW to już szmira w największej szczególności. Ani to ciekawe, ani rozwijające. Wszyscy gracze WoW jakich znam mają z tego tytułu tylko dodatkowe nerwy.

Usunięty
Usunięty
22/06/2009 10:23

no i to się rozumie. grałem w metin2, GW, MapleStory ale WoW jest najlepszy ze wszystkich

Usunięty
Usunięty
02/11/2008 22:23
Dnia 29.10.2008 o 13:39, cieply1234 napisał:

Jesli chodzi o karciankowosc, zrecznosciowke.... To mnie najbardziej smieszy i utwierdza w przekonaniu ze ludzie ktorzy nie lubia GW to w wiekszosci osoby, ktore osiagaja szczyt swoich mozliwosci przy spamowaniu 1,2,3,4 w wowie.

Hehe, jak ktoś leveluje 1-10 to może i tak :)

Dnia 29.10.2008 o 13:39, cieply1234 napisał:

W GW mamy MULTUM umiejętności z czego jakies 90% naprawde sie przydaje i robi cos wiecej niz tylko "maly dmg", "duzy dmg" i "CC".

Co z tego, skoro w trakcie gry nie można zmieniać skilli bez jednoczesnego resetowania instancji (czym w tej grze jest cały świat)? Ja grając w GW 3/4 skilli nigdy nie używałem, bo były one tak bardzo sytuacyjne, że prawie bezużyteczne ze względu na system zmiany buildów w tej grze... Większości skilli się tak na prawdę tam po prostu nie używa WCALE. A szkoda, bo zaprojektowane zostały ciekawie i zbalansowane też nieźle (cieszy to, że mają swoje wady i zalety).

Dnia 29.10.2008 o 13:39, cieply1234 napisał:

Przy okazji jest to jedyna prawdziwie nastawiona na grupowe PvP gra RPG. Tam wspolpraca byla czyms tak integralnym ze nawet na zwykle misje trzeba bylo brac henchy;p Może i GW nie jest MMORPG ale napewno jest bardziej orginalne i lepsze od WoWa

MMO nie jest, RPG tym bardziej... Nazywanie Guild Wars grą RPG to zwykła kpina. A niestety wielu znawców tak robi tylko ze względu na klimat gry... To, że fantasy nie znaczy, że jest zaraz RPG. Dlatego też uważam GW za zwykły miks zręcznościówki z karcianką w klimacie fantasy.




Trwa Wczytywanie