World of Warcraft cieszy się obecnie liczbą 10,9 miliona fanów, posiadających aktywne konta w grze. Czynnikami, które mogą w najbliższym czasie mieć wpływ na zainteresowanie masówką Blizzarda są przede wszystkim dwa tytuły - Warhammer Online oraz drugi dodatek do WoW-a, Wrath of the Lich King.
Jak przekonuje analityk Colin Sebastian z organizacji Lazard Capital Markets, pierwsza z wymienionych pozycji, mimo sporego zainteresowania graczy, nie wpłynie znacząco na spadek popularności WoW-a. Zwłaszcza w obliczu faktu, że Wrath of the Lich King cieszy się ogromną popularnością już w przedsprzedaży. To oczywiście znakomity zwiastun dla formy masówki Blizzarda w nadchodzących miesiącach.Przewidywania Sebastiana są bardzo optymistyczne (oczywiście dla Zamieci): "Spodziewamy się nadejścia miliona nowych subskrybentów do World of Warcraft w ciągu najbliższego roku" - powiedział analityk. Główną przyczyną tego wzrostu, obok pojawienia się na rynku wspominanego już WotLK, ma być postępujący wzrost zainteresowania grą w Chinach, gdzie niedawno pojawiły się gry Blizzarda.