Bleszinski odpowiada na zarzuty fanów

pepsi
2008/10/07 17:05

Cliff Bleszinski wytłumaczył decyzję o braku pecetowej wersji shootera Gears of War 2. Jego zdaniem takie działanie wzmocni markę na jej pierwotnej platformie - Xboksie 360.

Pod koniec sierpnia Cliff Bleszinski wyznał, że pecetowa wersja drugiej części Gears of Wara nie znajduje się w planach studia Epic Games. Deklaracja ta wzbudziła wśród graczy wiele negatywnych emocji, dlatego też Cliff postanowił podzielić się z fanami motywami, jakie kierowały jego ekipą przy podejmowaniu takiej właśnie decyzji. Bleszinski odpowiada na zarzuty fanów

"Włożyliśmy mnóstwo pracy w pecetową wersję Gearsów. Był tam zupełnie nowy akt. Wierzymy jednak, że możemy utrzymać tę markę na konsoli, skutkiem czego stanie się ona silniejsza. Nie chodzi wcale o to, że nie lubię pecetów, my chcemy jedynie stworzyć grę dla Xboksa 360, która rządzi, po prostu" - powiedział Bleszinski.

Przedstawiciel studia Epic Games stwierdził też, że przy ograniczoności zasobów ludzkich trzeba podążać tam, gdzie jest najkorzystniejszy rynek. Dla jego ekipy współpraca z Microsoftem i utrzymanie Gearsów wyłącznie na Xboksie 360 ma sens. Oczywistym jest dla niego, że ludzie troszczą się o swoje platformy. "Takie jest jednak życie. Gears of War to przede wszystkim konsolowa marka" - zakończył Cliff.

GramTV przedstawia:

Komentarze
69
kitek0101
Gramowicz
02/11/2008 18:01

"Włożyliśmy mnóstwo pracy w pecetową wersję Gearsów. Był tam zupełnie nowy akt." - nie brzmi to według Was jakby Epic zrobiło ten akt..?

HiddenNick
Gramowicz
02/11/2008 17:57
Dnia 09.10.2008 o 13:46, ROTFL napisał:

Wow :O, PCF robi swoją grę? Kiedy się o tym dowiedziałeś? Tydzień temu? Szkoda tylko, że nie zauważyłeś, że ową grę robili już około roku przed rozpoczęciem prac nad konwertowaniem GoW na PC i co? Jakoś im to przeszkadzało? Nie. Teraz też tak zapewne będzie, mniej więcej w skrócie ujął to Khasim:

A więc słuchaj... PCF robiło grę, ale została skasowana przez THQ i musieli szukać innego wydawcy. Zaczęli coś dłubać i w końcu powstało demo na Unreal Engine co poskutkowało tym, że dostali konwersje GoW''a na PC. Kiedy robili tę konwersję ich gra NIE POWSTAWAŁA. Po ukończeniu konwersji przysiedli do tworzenia własnej gry. PCF chyliło się ku upadkowi(pracownicy przez jakiś czas nie dostawali wynagrodzeń) i dlatego przyjęli ofertę tworzenia konwersji(a w zasadzie to musieli o nią walczyć).Konwersja to nie jest bułka z masłem i nie można tego robić w wolnych chwilach.

Usunięty
Usunięty
09/10/2008 18:32
Dnia 08.10.2008 o 20:36, master matrox napisał:

Bez urazy, ale to u nas są takie narzekania. Na zachodzie większość osób posiada konsole (popatrzmy chociażby na wyniki sprzedaży gier w UK i na jakie platformy dominują gry), w tym Xbox''y 360 i nie wyraża żalu brakiem wersji na PC.

Nie wiem, czy byłeś kiedykolwiek na tzw. ''zachodzie'' bądź odwiedzasz zagraniczne serwisy, ale nie opowiadaj BZDUR.




Trwa Wczytywanie