Far Cry 2 - z 720p i bez 60 fps-ów

Zaitsev
2008/10/06 15:40

Co było do przewidzenia, Far Cry 2 nie będzie działał w rozdzielczości 1080p, ale w 720p. Do tego ekipie Ubisoftu nie udało się osiągnąć płynności 60 fps-ów.

Europejska premiera Far Cry 2 ma nastąpić już 24 października i wiemy już o niej niemal wszystko - jaki będzie multiplayer, jak główny bohater będzie naprawiał samochody i dlaczego w grze znajdą się także napisy. Jednym słowem - tylko zaszczepić się na choroby tropikalne, szykować leżaczek i olejek do opalania, aby móc za trzy tygodnie wesoło pobiegać po wirtualnej Afryce. Far Cry 2 - z 720p i bez 60 fps-ów

Jednak taka złożoność świata (zwierzęta, płonąca trawa, zniszczalne otoczenie), jaką oferuje Far Cry 2, ma swoją cenę - rozdzielczość w jakiej będzie działać ta produkcja Ubisoftu to 720p. Na dodatek twórcom nie udało się osiągnąć płynności działania takiej jak w np. Devil May Cry 4, gdzie grafika jest wyświetlana od początku do końca z prędkością 60 fps-ów.

"Chcielibyśmy, żeby to było 60 klatek na sekundę, ale nie. Z tak dużym światem (nawet największe mapy do multi są wręcz ogromne), dynamiczną trawą (która może się zapalić), drzewami i pojazdami (które mogą zostać zniszczone) dzieje się tyle, że nie ma szans na 60 klatek na sekundę" - powiedział w rozmowie z serwisem VG247 Richard Gaetan, jeden z ludzi pracujących przy Far Cry 2.

GramTV przedstawia:

Komentarze
72
Usunięty
Usunięty
01/11/2008 15:24

Ciekawe jak to będzie działać na moim PC...

Usunięty
Usunięty
11/10/2008 13:25
Dnia 10.10.2008 o 01:11, mist`shoo napisał:

Smiejecie sie a pozniej usiadziecie do swojego kompa ktorego kupiliscie za 4 k i odpalicie far cry 2 ale sie okaze ze nie mozesz odpalic na ultra high bo sie przycina ... Albo pojdziecie do sklepu i kupicie grafike za 1400 zł zeby odpalic sobie ta gre , a ja pogram sobie spokojnie na xboxie. No to se znalezliscie argument , bo to jest konsola nowej generacji i nie oceniajcie jej po plynnosci Far Cry-a 2 .

Jaja sobie robisz? Zalecane wymagania Far Cry 2, to CPU np. C2D ok. 3GH i GPU np. GeForce 8600GTS: http://allegro.pl/item453548758_procesor_intel_core_2_duo_e8400_3ghz_1333_ oem_nowy.html - 444zł C2D E8400 http://allegro.pl/item448970181_zotac_8600_gts_256mb_ddr3_8600gts_1ns_hdmi_20 00mhz.html - 205zł GF 8600GTSA jak ktoś woli to może kupić ok. 3 razy silniejszą GF 8800 GT za 484zł http://x-kom.pl/index.php?show_prod=27244Co razem daje 649zł (928zł za wersję z GF 8800 GT, która jest mocniejsza ok. 5-krotnie od Xenosa...), trochę do 4 tysięcy brakuje, co?

Dnia 10.10.2008 o 01:11, mist`shoo napisał:

Konsole z tylu za PC , hmm oceniasz to po jednej grze ? Bo ja myslalem ze nie ma takich gier jak Halo 3 , Soul Calibur , Tekken , God of War , Gears of War (2) , Nba fifa street itd na PC. A jak wychodzi jakas gra na only x0 to zawalacie forum bo piszecie Pffff i tak pewnie wyjdzie na PC , a jak nie wyjdzie to mowicie do siebie - ale jak to ?!

Hahaha, mam nadzieję że wiesz, że w celu pogrania zarówno w GoW3, jak i Halo 3 potrzebujesz DWÓCH konsol? Więc od razu startujesz z poziomu 2100zł za same konsole... A co do Halo 3 i Gearsów 2 (zwłaszcza Gearsów), to o wersję na PC się nie martwię. NBA natomiast znowu wychodzi na PC (co jest kolejnym dowodem na to, że rynek PCowy odczuwa spory wzrost). A co powiesz na to, że na konsole nie ma np. King''s Bounty: The Legend, S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky, Spore, Starcraft 2, Diablo 3, Drakensang, Cryostasis i masy innych?Namaru

Dnia 10.10.2008 o 01:11, mist`shoo napisał:

A może ustawili limit 30 fpsów (który jest zresztą w konsolach standardem) właśnie dlatego, żeby użytkownicy > nie mieli spadek frameratu? Skoro wiedzieli, że przy wybuchu nie utrzymają 60 fpsów to obniżyli maxa do 30. I > o co chodzi?

Ale ty chyba nie rozumiesz o co chodzi, to że nawet ustawisz 30FPS jako max nic nie poprawia, bo jeżeli spadki są poniżej to i tak je widać (zobacz np. filmik podlinkowany przez mist''shoo, to dopiero jest laaaaggg), to tak jakbyś powiedział "ustawmy 5 FPSów, wtedy gracz nie zauważy spadków", tyle że wtedy cały czas gra nie jest płynna, to co to za genialne rozwiązanie?

Dnia 10.10.2008 o 01:11, mist`shoo napisał:

A z tą rozdzielczością to też nie ma co przesadzać, istotniejsza od rozdzielczości jest jakość grafiki.

Jak to nie ma co przesadzać? To po co w takim razie cały ten szum wokół HDTV, konsol z grami w HD (no dobra 720p w 60%, 1080p w 3% i sub HD w reszcie przypadków)? Nie mogło zostać 480p z SDTV? ;) Większa rozdzielczość daje ci możliwość znacznego powiększenia obrazu rzeczywistego bez konieczności oglądania pojedynczych pikseli.To hipokryzja mówić, że rozdzielczość nic nie znaczy, bo do tego dążą również konsole, a że są słabsze sprzętowo to już inna sprawa. Co do jakości grafiki, to w przypadku FC2 konsole też będą ostro z tyłu i o tym już wiadomo z oficjalnych informacji od developerów od bardzo dawna (ciekawe czy na PS3 chociaż AAx2 będzie... niemal na pewno nie), jakość i rozdzielczość po to właśnie na konsolach obcinają, żeby ok 25-30 FPS jakoś wyciągnąć, bo fizyki nie zeskalują.pendejo

Dnia 10.10.2008 o 01:11, mist`shoo napisał:

a jaki procent gier na xboxa wyświetla gry w full HD bez przeplotu? wg. mnie nie ma się czym przejmować wystarczy kanape odsunąć metr dalej od tv i efekt będzie ten sam

No właśnie nie będzie taki sam, bo obraz rzeczywisty znacznie się zmniejszy...

Usunięty
Usunięty
11/10/2008 00:44

a jaki procent gier na xboxa wyświetla gry w full HD bez przeplotu? wg. mnie nie ma się czym przejmować wystarczy kanape odsunąć metr dalej od tv i efekt będzie ten sam




Trwa Wczytywanie