Mercenaries 2: World in Flames - recenzja

mastermind
2008/09/11 17:50

Zdalne detonacje, zabójstwa na życzenie, równanie terenu pod zabudowę przy pomocy bazooki – na zamówienie wykonuję wszystko. Szybko, sprawnie i za godziwą zapłatą. Zapraszamy do przeczytania recenzji Mercenaries 2: World in Flames.

Nazwa Pandemic Studios zapewne sporo mówi fanom komputerowej rozgrywki. Spod rąk tego amerykańskiego developera, mającego swe biura w słonecznym Los Angeles i nie mniej urodziwym Brisbane w Australii, wyszło kilka niezapomnianych tytułów. Byli (w większości) pracownicy Activision dali światu chociażby takie klasyki jak: Full Spectrum Warrior, Star Wars: Battlefront II, Destroy All Humans! 2 i Mercenaries. Ostatni z tytułów poznali wyłącznie posiadacze konsol, ale przy okazji premiery "dwójeczki" również fani blaszaków mogą po niego sięgnąć. Chociażby po to, by osobiście wywołać niemałą i mocno ekscytującą demolkę w wirtualnej Wenezueli.

GramTV przedstawia:

Komentarze
42
Usunięty
Usunięty
13/04/2009 00:21

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co trzeba zrobić na wzgórzu (na dole mapy) przy wejściu NEUTRAL STANDING REQUIRED FOR ENTRY - wszystkiego próbowałem.Z góry dziękuję

Usunięty
Usunięty
13/04/2009 00:21

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co trzeba zrobić na wzgórzu (na dole mapy) przy wejściu NEUTRAL STANDING REQUIRED FOR ENTRY - wszystkiego próbowałem.Z góry dziękuję

Usunięty
Usunięty
20/01/2009 15:46

A jak naprzyklad ustawic rodzielczosci 1920-1200?? Albo jak miec HD?? To zalezy od karty graficznej?




Trwa Wczytywanie