Pytania i odpowiedzi odnośnie Fallouta 3

fett
2008/07/13 21:10

Liczba fanów Fallouta? Setki tysięcy, może miliony - nie sposób to stwierdzić. Zapowiedź trzeciej części gry to za razem ogrom pytań wychodzących od jej miłośników, na jakie spróbowali odpowiedzieć twórcy. My zaś udostępniamy już dziś polską wersję Q&A stworzonego przez Bethesdę, którą z radością prezentujemy jako jedni z pierwszych w Polsce!

Pytania i odpowiedzi odnośnie Fallouta 3

Członkowie Bethesdy, a więc twórcy kontynuacji jednego z legendarnych erpegów, opublikowali ostatnio podzielony na części zestaw pytań od fanów i odpowiedzi na nie. Wyjaśnień udzielił Todd Howard, jeden z twórców serii The Elder Scrolls, a za razem człowiek, który mocno wpływa na całokształt Fallouta 3.

  • Które z następujących zagadnień znajdą się w grze Fallout 3: miłość, seks, homoseksualizm, nagość, prostytucja, niewolnictwo, kanibalizm, zabijanie dzieci, narkotyki, uzależnienia? Jeśli zaś chodzi o kwestie, które nie będą poruszone w grze, to czy moglibyście wyjaśnić, dlaczego ich nie będzie?
  • Czy dzieci i inni, nieistotni lub niepowiązani z zadaniami bohaterowie niezależni, są podatni (lub niepodatni) na przypadkowe lub celowe zranienie bądź uśmiercenie? I jak to się ma w stosunku do osób ważnych dla zadań? Czy mógłbyś rozwinąć ten temat, a w szczególności wyjaśnić powody takich a nie innych decyzji?
  • Czy większość niebędących ludźmi istot w grze jest domyślnie wrogo nastawiona? Czy z częścią można się jakoś dogadać lub też, w odpowiednich okolicznościach, nawet dołączyć do siebie jako towarzyszy?
  • Czy o zbrodni dokonanej w jednym miejscu wszyscy automatycznie się dowiedzą? Czy też ta informacje ograniczy się to do strefy, w której postać gracza popełniła dany czyn?
  • Czy mógłbyś nas przeprowadzić przez hipotetyczne drzewo dialogowe, które zaprezentowałoby typowe, dostępne dla gracza wybory?

Ostatnio przedstawiliśmy skondensowane informacje z tego materiału. Dziś, jako pierwsi udostępniamy pełne Q&A w naszym rodzimym języku! Na powyższe oraz na znacznie więcej pytań znajdziecie odpowiedź w tym miejscu. Zapraszamy gorąco do lektury!

GramTV przedstawia:

Komentarze
184
Usunięty
Usunięty
05/09/2008 16:14

Co oni za głupoty wypisują. ><"Nie będzie można zostać zabójcą dzieci. Wynika to z kilku powodów, przy czym niektóre są dość proste. Przykładowo, nie moglibyśmy sprzedać naszej gry nigdzie i nikomu, jeśli byłaby w niej taka możliwość."Jasssne, tak samo jak dwóch pierwszych części gdzie można było zabijać dzieci nikt nie mógł nigdzie sprzedać. -.- (i nawet teraz wcale nie można ich kupić w sklepach) Mam tylko nadzieję że fani stworzą jakiegoś moda który to usunie."Nigdy nie chcieliśmy, żeby gra stanowiła jakąkolwiek zachętę do zabijania dzieci"Aha, czyli ich gra stanowi tylko zachętę do zabijania dorosłych ludzi (w tym kobiet), ale dzieci nie, no to wszystkim na pewno ulżyło. -.-''"Jeżeli chodzi o ważnych bohaterów niezależnych, to zostało to kwestia ta została rozwiązana podobnie jak w Oblivionie. Kiedy "umierają", to tak naprawdę są jedynie pozbawieni "przytomności" i dochodzą do siebie chwilę później. Sprawdziło się to w Oblivionie, dlatego postanowiliśmy zachować ten system"Oblivion się sprawdził? -.-'' Bez jaj, w Oblivionie jest masa głupich rozwiązań i to właśnie było jednym z nich (w ogóle jak się walczy z tymi postaciami wiele razy to w końcu niszczy im się sprzęt i walczą w samych gaciach :P). Jakoś w F1 i F2 można było wszystkich wybić i nikomu to nie przeszkadzało - no może poza Overseerem Vaulta 13, bo ten miał tak obłędną ilość życia, że nie dało się go zabić :P - ale poza tym jednym NPC nie było innych postaci których zabicie uniemożliwiłoby ukończenie gry. W ogóle co za głupota wprowadzać takie postacie, nie powinno być tak że po zabiciu jednego NPC nie da się już ukończyć gry, jak dla mnie świadczy to albo o skopanej fabule, albo o lenistwie twórców, bo przecież nawet w przypadku zabicia takich osób można by stworzyć jakieś alternatywne sposoby dokończenia głównego questa i przejścia gry, ale do tego potrzeba chęci... a jak widać panom z Bethesdy ich brakuje i idą na łatwiznę dając niektórym NPC nieśmiertelność. -.-''

Terrorite
Gramowicz
26/07/2008 06:18

King''s Bounty IZO i w dodatku z walka oparta na hexach!, staaary, to jakie 10 lat? 15 najmarniej. Kto w ogole kupi taki zabytek. Przeciez oni wtopia jak nic kupe kasy :D

Usunięty
Usunięty
25/07/2008 16:10
Dnia 24.07.2008 o 19:23, marselus napisał:

Poza tym nie wiem jak wyobrażaliście sobie nowego Fallouta... rzut izometryczny? Proszę... to było dobre, ale 10 lat temu <ziew> Trochęto stwierdzenie jest krótkowzroczne..... ale co tam

A co jeszcze fajniejsze?Wystarczy popatrzec na ten http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=38886&pid=27 post i od razu widac, ze facet to zatwardzialy hipokryta :d Jak to, zapowiada sie wysmienicie?? Ale przeca to nowe King''s Bounty jest izo, co widac na tym http://pl.youtube.com/watch?v=XSeQQfH-XjM filmiku, prosze was, takie cos byloby dobre 10 lat temu, ale teraz liczy sie tylko fpp bo jest next-gejowe.




Trwa Wczytywanie