Demo gry Too Human na dniach

Renor Mirshann
2008/07/11 10:33

Demo gry Too Human pojawi się w serwisie Live konsoli Xbox 360 w trakcie targów E3 - poinformował Microsoft. Będzie częścią inicjatywy "Bringing it Home", czyli udostępniania na bieżąco nowych materiałów z tego branżowego wydarzenia.

Microsoft zapowiedział, że w trakcie targów E3 - w ramach inicjatywy "Bringing it Home" - w serwisie Xbox Live wyląduje demo gry Too Human, oczekiwanego action-RPG-a studia Silicon Knights. Dzięki BiH właściciele X360 będą mogli zapoznawać się na bieżąco z nowymi trailerami, newsami, wywiadami i innego typu zawartością (jak widać, również demami) z tej oczekiwanej, rozpoczynającej się w poniedziałek imprezy branżowej. Developer obiecywał wcześniej, że opisywana próbka trafi do graczy na co najmniej miesiąc przed premierą pełnej wersji. Biorąc pod uwagę, że Too Human ma debiut ustalony na 19 sierpnia, słowo najpewniej zostanie dotrzymane. Demo gry Too Human na dniach

O samej wersji demonstracyjnej niewiele wiadomo - ma przedstawić wydarzenia z samego początku przygody Baldura. Przewidujemy, że gracze nie dostaną możliwości spróbowania wszystkich pięciu klas (którymi, tak przy okazji, są: bioinżynier, komandos, czempion, obrońca i berserker), ale może zostaniemy pozytywnie zaskoczeni... Seria planowana jest na trylogię - czy "jedynka" osiągnie na tyle duży sukces, że developer będzie mógł opowiedzieć tę historię do końca? Zobaczymy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
15/07/2008 19:19
Dnia 15.07.2008 o 18:48, penny napisał:

hmm, może dlatego, że celowanie z broni palnej, to jakieś nieporozumienie?

Dlaczego? Dwa niezależne cele, dwie niezależne spluwy, Jugglowanie przeciwnikami... Według mnie dopracowane przynajmniej tak, jak w DMC. Co konkretniej ci nie odpowiadało?

Dnia 15.07.2008 o 18:48, penny napisał:

a może dlatego, że za walkę mieczem odpowiadają ruchy gałki, które nie mają jakieś szczególnego sensu? a może po prostu zabrakło tutoriala, który by pokazał o co biega, np. wtedy gdy wskakuje się przeciwnikowi na plecy?

Tutoriala faktycznie brak, ale system walki jest wspaniały. Co, co potrafi wyczyniać doboostowany besresker to poezja - po prostu trzeba się nauczyć jak w to grać, i gra w tym faktycznie nie pomaga.

Dnia 15.07.2008 o 18:48, penny napisał:

A może ustawienie kamery jest nie najlepsze, bo powoduje, że nie widać połowy tego co dzieje się na ekranie, a próba centrowania widoku wprowadza tylko zamieszanie, bo kamera nigdy nie potrafi się ustawić tak jak się tego oczekuje?

Ustawienie kamery sprawiało mi problemy _wyłącznie_ podczas pojedynku z ostatnim bossem, z powodu jego wyjątkowej specyfiki. Poza tym w grze można walczyć na ślepo, jeśli system walki ma się opanowany w stopniu przynajmniej średnim - nawet nie muszę widzieć przzeciwnika, aby go zaatakować, co jest świetnym IMO patentem.

Dnia 15.07.2008 o 18:48, penny napisał:

a może to są po prostu moje osobiste preferencje? no więc tak, na tej podstawie uważam, że można stwierdzić, że sterowanie jest fatalne. Przy tym układzie to ja już wolę klasyczny rzut izometryczny, na którym przynajmniej widać co się dzieje wokół ciebie. po cholerę mam oglądać ściany i sufity w czasie walki? na prawdę wolałbym widzieć przeciwników :/

Jak już pisałem - ja nie miałem żadnych problemów, i zrzuciłbym to w twoim przypadku na brak wystarczającego opanowania sterowania. Przyznaję, jest błędem, że gra nie daje się go łatwo nauczyć, ale nie zmienia to faktu, że po jego opanowaniu style walki i sterowanie sprawdzają się fantastycznie, a kamera "tylko" dobrze.

Dnia 15.07.2008 o 18:48, penny napisał:

Ktoś kiedyś powiedział, że dema też trzeba umieć robić. tylko jeśli twórcy nie potrafią zrobić dema, to tym bardziej ostrożnie podejdę do samej gry. na razie Too Human mnie nie zachwyciło i to jest moja opinia wydana na podstawie półproduktu jakim jest demo. Niestety zapewne większość tego co nie podobało mi się w demie (czyli sterowanie, UI i praca kamery) znajdzie się również w finalnym produkcie.

Zapewne, ale - patrz wyżej - w grę nauczysz się grać i wówczas dwie z tych wad zmienią się w zalety, a trzecia przestanie być wadą. Damo jest złe, przyznaję. Natomiast końcowy produkt jest bardzo dobry. Demo jest zresztą tak złym pomysłem, że w recenzji zostanie u nas wstawiona ramka z objaśnieniem "co poszło nie tak".

Usunięty
Usunięty
15/07/2008 18:48
Dnia 15.07.2008 o 18:30, Blizzard Beast napisał:

Bo skończyłem _pełną_ wersję gry (nie napisałem, że pudełkową).

tyle jestem w stanie zrozumieć i bez twojego debilnego powtarzania :/napisałem ci co na ten temat myślę. nie brakuje na tym forum wszystkowiedzących proroków, którzy na podstawie jednego screena są w stanie wieszczyć przyszłość poszczególnych gier. i wybacz, ale po twojej wypowiedzi bardziej prawdopodobnym było, że jesteś jednym z tych proroków, niż osobą, która grała (nie w demo) i może powiedzieć coś więcej.

Dnia 15.07.2008 o 18:30, Blizzard Beast napisał:

Patrz punkt wyżej. I naprawdę nie czaję, jak można stwierdzić, że sterowanie jest fatalne.

hmm, może dlatego, że celowanie z broni palnej, to jakieś nieporozumienie?a może dlatego, że za walkę mieczem odpowiadają ruchy gałki, które nie mają jakieś szczególnego sensu? a może po prostu zabrakło tutoriala, który by pokazał o co biega, np. wtedy gdy wskakuje się przeciwnikowi na plecy? A może ustawienie kamery jest nie najlepsze, bo powoduje, że nie widać połowy tego co dzieje się na ekranie, a próba centrowania widoku wprowadza tylko zamieszanie, bo kamera nigdy nie potrafi się ustawić tak jak się tego oczekuje? a może to są po prostu moje osobiste preferencje? no więc tak, na tej podstawie uważam, że można stwierdzić, że sterowanie jest fatalne. Przy tym układzie to ja już wolę klasyczny rzut izometryczny, na którym przynajmniej widać co się dzieje wokół ciebie. po cholerę mam oglądać ściany i sufity w czasie walki? na prawdę wolałbym widzieć przeciwników :/Ktoś kiedyś powiedział, że dema też trzeba umieć robić. tylko jeśli twórcy nie potrafią zrobić dema, to tym bardziej ostrożnie podejdę do samej gry. na razie Too Human mnie nie zachwyciło i to jest moja opinia wydana na podstawie półproduktu jakim jest demo. Niestety zapewne większość tego co nie podobało mi się w demie (czyli sterowanie, UI i praca kamery) znajdzie się również w finalnym produkcie.

Usunięty
Usunięty
15/07/2008 18:30
Dnia 15.07.2008 o 18:19, penny napisał:

skoro gra jeszcze się nie ukazała, to chyba można domniemywać, że nie miałeś okazji w nią zagrać w pełnej wersji?

Wiele gier kończę przed pudełkową premierą.

Dnia 15.07.2008 o 18:19, penny napisał:

Po drugie, zadałem pytanie skąd wiesz, że jest świetna.

Bo skończyłem _pełną_ wersję gry (nie napisałem, że pudełkową).

Dnia 15.07.2008 o 18:19, penny napisał:

Wreszcie po trzecie, moim głównym zarzutem jest fatalne sterowanie i nieczytelny interface - to jak sądzę na razie nie różni się od tego co jest w wersji produkcyjnej, którą jak twierdzisz skończyłeś :/

Patrz punkt wyżej. I naprawdę nie czaję, jak można stwierdzić, że sterowanie jest fatalne.




Trwa Wczytywanie