Grę Too Human, szykowaną przez studio Silicon Knights wyłącznie na Xboksa 360, już tylko dni dzielą od kompletności. Developer ujawnił, że złotego statusu obecnej wersji nie pozwalają nadać jedynie dwa rzadko występujące błędy, powodujące jej zawieszanie się. Kończy się tym samym około dziesięcioletni proces tworzenia tego action-RPG-a, który miał pojawić się wcześniej na konsolach PlayStation i Gamecube.
"Osobiście nie widziałem żadnego zawieszenia gry przez ostatnie cztery czy pięć tygodni, a testuję ją non stop. Kiedy tylko pozbędziemy się tych bugów, zaczniemy przygotowywać jej ostateczną wersję, gotową do wydania - to zapewne kwestia kilku dni" - napisał na swoim blogu Denis Dyack, szef studia. Too Human pojawi się w Europie 29 sierpnia - pozostały czas zostanie zapewne przeznaczony na prace nad obiecanym wcześniej przedpremierowym demem.Planowany na sierpień action-RPG Too Human za kilka dni powinien być już gotowy - ujawnił Dennis Dyack, szef studia Silicon Knights. Przez lata tworzenia gra przeszła mi.in. przez dwukrotną zmianę platformy docelowej i spore problemy z engine'em, ale w końcu się pojawi. Jako jeden z największych potencjalnych hitów tego roku Xboksa 360.