Niedawno informowaliśmy Was, że Cevat Yerli, szef studia Crytek, ogłosił zakończenie polityki produkowania pecetowych exclusive'ów przez swoją ekipę. Konsternację (szczególnie w środowiskach konsolowców) wywołała zapowiedź kontynuacji Crysisa - Warheada, który ma trafić wyłącznie na komputery osobiste. Zamieszanie to wyjaśniał Harald Seeley.
"Kiedy Cevat powiedział, że nie będziemy już produkować pecetowych exclusive'ów, odnosił się do wszystkich projektów, które zaczniemy tworzyć w przyszłości. Oczywiście Warhead był produkowany już od pewnego czasu, a my nie mieliśmy w zamiarze zawieść naszych wiernych pecetowych fanów. Po ostrożnych rozważaniach podjęliśmy więc decyzję o kontynuowaniu polityki wspierania platformy PC marką Crysis" - powiedział Seeley.Na koniec menedżer do spraw biznesowych raz jeszcze podkreślił, że wszystkie nowe produkcje studia Crytek trafią na konsole. Dodał też, że poczyniono już pewne kroki w zakresie optymalizacji silnika CryEngine 2 do możliwości oferowanych przez poszczególne platformy. Programistów czeka jednak jeszcze dużo pracy w omawianym zakresie.