Weekend z grą Europa Universalis: Rzym - dzień trzeci: Recenzja

Lucas the Great
2008/06/08 17:00

Czasy Rzymu nie raz już służyły programistom za natchnienie. Szwedzkie studio Paradox Interactive po raz pierwszy jednak cofa się do tak zamierzchłej epoki. Z jakim skutkiem? Cóż, przeczytajcie...

Weekend z grą Europa Universalis: Rzym - dzień trzeci: Recenzja

Europa Universalis: Rzym to kolejna samodzielna gra, która choć oparta została na silniku Europa, oferuje mocno zmieniony styl rozgrywki. Poprzednie produkcje tego typu – jak chociażby Europa Universalis: Mroczne Wieki czy Europa Universalis: II Wojna Światowa spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem, druga z nich dała wręcz początek osobnemu odgałęzieniu serii. Czy rzymski epizod ma szansę powtórzyć tamten sukces? To niewykluczone, ale przed programistami jeszcze sporo roboty. Trudno bowiem oprzeć się wrażeniu, że za tworzenie Europa Universalis: Rzym zabrała się grupa nowych pracowników Paradox Interactive, nie do końca przygotowanych na rozmiar tego projektu..

Całość artykułu znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

Więcej informacji na temat Weekendu z grą Europa Universalis: Rzym znajdziecie w tym miejscu.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
29/12/2009 09:05

gra fajna tylko co wcisnę wybierz namiestnika lub dowódce pojawia mi się błąd

Usunięty
Usunięty
28/08/2008 18:09

A mnie denerwuje to , że usuneli edytor map. ;/

naczelnyk
Gramowicz
11/06/2008 14:50

Jeszcze jedno. Twierdzenie, że gra nie ma głębi poprzedniczek jak tylko i wyłącznie wyznacznikiem ignorancji bądź niedostatecznego jej poznania. Sam system personalny i poznanie jego niuansów zajmuje troszkę czasu. Przeczytajcie mój post powyżej - to tylko namiastka setek zależności występujących w tej grze.




Trwa Wczytywanie