WiC na PS3 sporym wyzwaniem

pepsi
2008/05/21 09:35

World in Conflict na PS3 wymaga bardziej wytężonej pracy, niż odpowiednik na Xboksa 360 - zdradził Petter Sydow ze studia Massive Entertainment. W obu wersjach wystąpią drobne różnice w grafice, jednak to jedyna rozbieżność między wydaniami.

Wydany w 2007 roku pecetowy World in Conflict podbił serca graczy, ale i ekspertów, którzy wręczyli grze studia Massive Entertainment kilka nagród i wyróżnień w konkursach podsumowujących poprzednie 12 miesięcy. WiC jesienią tego roku ma trafić na konsole (na komputery osobiste również, ale będzie to jedynie wydanie rozszerzające pierwotną wersję o pakiet misji, stworzonych z myślą o PS3 i Xboksie 360). O przebiegu prac nad tą oczekiwaną produkcją opowiedział Petter Sydow z Massive Entertainment. WiC na PS3 sporym wyzwaniem

"Idea multiplatformowości nie była wcale łatwa do zrealizowania, ale myślę, że radzimy z tym sobie całkiem dobrze! PS3 przysporzyło nam więcej trudności, ale twardo trzymaliśmy się postanowienia, by obu konsolom dostarczyć identyczną zawartość. Na razie konsekwentnie urzeczywistniamy ten ambitny zamysł. Oczywiście między obiema wersjami wystąpią nieznaczne różnice w grafice, ale właściciele obu platform doświadczą takich samych wirtualnych przeżyć" - powiedział Sydow w wywiadzie dla serwisu Videogamer.

Premiera WiC: Soviet Assault zaplanowana jest wstępnie na jesień tego roku, jednak termin ten może ulec jeszcze pewnym modyfikacjom. "Jest za wcześnie by stwierdzić, że obie wersje zadebiutują tego samego dnia. Na datę wydania spory wpływ mają nieoczekiwane zdarzenia, które mogą wystąpić w trakcie produkcji. Skupiamy się więc na pracy i trzymamy kciuki" - zakończył Sydow.

GramTV przedstawia:

To może my też potrzymajmy...

Komentarze
27
Vojtas
Gramowicz
21/05/2008 17:57
Dnia 21.05.2008 o 16:59, Furrbacca napisał:

> Dla kogoś, kto grał i lubi cIV, CivRev nie będzie tak> grywalna - to gra dla innej grupy graczy. :) Życzę Sidowi powodzenia. Grałem i lubię czwórkę i dalej jestem daleki od stawiania takich twierdzeń. Poczekamy, zobaczymy :). Bądź co bądź jest to jednak gra tworzona przez Sida.

... a przynajmniej przez jego firmę. Tak czy inaczej to nie jest dla mnie aż taki wyznacznik - grałem w Railroads i bardzo sie zawiodłem: Firaxis w ogóle tej gry nie dopracowało technicznie. Bug bugiem pogania. Ale najbardziej dobijające jest to, że olali tych, którzy grę kupili - skończyło się na 2 patchach, a gra sie dalej krzaczy, albo wylatuje do pulpitu.

Dnia 21.05.2008 o 16:59, Furrbacca napisał:

Nawet jeśli będzie inna niż pozostałe - dalej będzie wybitna ;).

Wiesz, dla mnie to i tak ryba, bo nie mam konsoli, ale cieszyłbym się, gdyby Sidowi udało się przekonać choć część graczy konsolowych do strategii. Karkołomne zadanie trzeba przyznać.

Usunięty
Usunięty
21/05/2008 16:59
Dnia 21.05.2008 o 16:42, Vojtas napisał:

Dla kogoś, kto grał i lubi cIV, CivRev nie będzie tak grywalna - to gra dla innej grupy graczy. :) Życzę Sidowi powodzenia.

Grałem i lubię czwórkę i dalej jestem daleki od stawiania takich twierdzeń. Poczekamy, zobaczymy :). Bądź co bądź jest to jednak gra tworzona przez Sida. Nawet jeśli będzie inna niż pozostałe - dalej będzie wybitna ;).

Vojtas
Gramowicz
21/05/2008 16:42
Dnia 21.05.2008 o 16:23, Furrbacca napisał:

Oby ta Civka była tak grywalna jak czwórka - nic więcej mi do szczęścia w strategiach nie potrzeba ;).

Dla kogoś, kto grał i lubi cIV, CivRev nie będzie tak grywalna - to gra dla innej grupy graczy. :) Życzę Sidowi powodzenia.




Trwa Wczytywanie