Haze na PS3 bardzo nie HD

Zaitsev
2008/05/19 14:47

Pomimo wcześniejszych informacji okazuje się, że Haze nie będzie działało w rozdzielczości 720p. Prawdziwa rozdziałka tej gry to 1024x576.

Jeszcze 14 maja Ubi_wuzzi (przedstawiciel Ubisoftu) na łamach oficjalnego bloga PlayStation zapewniał, że Haze (futurystyczny FPS tworzony tylko na PS3) działa w rozdzielczości 720p. Wczoraj jednak Derek Littlewood ze studia Free Radical zaprzeczył tej wersji i ujawnił, że zastosowana w grze rozdzielczość wynosi de facto 1024x576: Haze na PS3 bardzo nie HD

"Stawiamy płynną animację ponad rozdziałkę. Nie przekonuje mnie to całe zamieszanie. Deweloperzy zrobili tak samo w przypadku Call of Duty oraz Halo i sami przyznają "To nie działa w pełnym HD". Ale mnie to nie obchodzi. Jeżeli gra wygląda dobrze i działa płynnie, to to jest dla mnie najważniejsze".

Niemniej Littlewood daje posiadaczom PS3 nadzieję, że w przyszłości studio zrobi grę w wyższej rozdzielczości: "Przy naszych następnych grach może uda nam się ulepszyć silnik i popchnąć niektóre rzeczy dalej. Ale znowu różne gry mogą mieć inne wymagania, więc wszystko może znów się zmienić. Wszystko zależy od tego jak wykorzystujesz dostępne środki. Jednak nie rozumiem, dlaczego ludzi obchodzi czy jest 20, 50 czy 100 pikseli więcej..."

GramTV przedstawia:

Komentarze
51
Usunięty
Usunięty
20/05/2008 19:57

Buahahahhahahahhhaha czytam komentarze i mnie rozwalaja, a co do Haze to juz lepiej tego nie odpalac na TV z HD :P

MisioKGB
Gramowicz
19/05/2008 22:37

hans olo racja ; ) ... kiedyś też się na AC napalałem ... a tu gra jak każda inna ;] z tym programowaniem to też prawda...jak narazie cella bardziej używa NASA niż twórcy gier :D

hans_olo
Gramowicz
19/05/2008 22:27
Dnia 19.05.2008 o 21:36, komodora napisał:

hans olo zamknij sie juz bo żal się robi zobacz trailer killzona 2 lub resident evil5 i powiedz gdzie na Pc masz ładniejszą grafe . ok

Tiaa. Uważaj na słówka.1. Killzone jest robiony przez firmę należącą do Sony2. RE5 przez Capcom, które w PSach siedzi od początkuDla przeciętnego studia szukajacego zarobku w nowej przestrzeni rynkowej, które zostało znęcone przez Sony wspaniałymi możliwościami PS3 nagle przeskoczenie bariery programistycznej staje się niemożliwe, bo środowisko programowania Cella jest zbyt skomplikowane by opłacało się go uczyć wszystkich pracowników. Mówiło już o tym wielu developerów i nic nie wymyślam.Żal to się robi jak dzieciakowi się wydaje, że wystarczy wpieprzyć 50 rdzeni i kosnola już jest super wyczes.PS:poza tym pokaż mi działającego killzone'a, AC miał być taaaki cudowny i wyszedł przereklamowany średniak




Trwa Wczytywanie