Burnout Paradise także na PC!

pepsi
2008/05/09 15:29

Wielokrotnie nagradzany w rozmaitych konkursach Burnout Paradise trafi na komputery osobiste! Będzie to pierwsza w historii odsłona marki Burnout, która zagości na tej platformie.

Niejednego pecetowca zjadała zapewne zazdrość, gdy na początku tego roku na konsolach PS3 i X360 ukazała się gra wyścigowa Burnout Paradise. Doceniana zarówno przez graczy, jak i dziennikarzy branżowych, ostatecznie ukaże się jednak również na komputerach osobistych. Informacja ta jest tym lepsza, że twórcy postanowili przebudować mechanikę rozgrywki właśnie pod kątem pełnego jej dostosowania do możliwości oferowanych przez platformę PC. Burnout Paradise także na PC!

Komputerowy Burnout Paradise zawierać będzie elementy znane z wydań konsolowych, jednak zostaną one podane w nowej formie. Twórcy z Criterion Games planują rozbudować multiplayer, ulepszyć funkcjonalność trybu sieciowego oraz wprowadzić zawartość stworzoną przez społeczność BP.

Więcej informacji dotyczących gry w wersji na komputery soobiste powinniśmy poznać dziś o 17:00 czasu polskiego. Twórcy zachęcają do sprawdzenia podcasta na oficjalnej stronie studia. O tej samej godzinie powinny się ukazać pierwsze obrazki.

GramTV przedstawia:

Źródło:
Komentarze
141
Vojtas
Gramowicz
11/05/2008 13:32
Dnia 11.05.2008 o 11:59, ROTFL napisał:

Rozumiem o co Ci chodzi, ale dalej nie miało to związku z tym co napisał J.a.k ;). Nie od dzisiaj wiadomo, że świetne gry często świetnie się nie sprzedają (oczywiście nie zawsze, bo np. GTA4 się świetnie sprzedaje, a do tego jest świetną grą ;)). Chodziło o ilość exclusive''ów, z których zresztą masa jest świetna, a o których Amerykanie w większości nawet nie słyszeli jak choćby Penumbra: Overture. Jak widać sprzedaż była wystarczająca, żeby wydali sequel Penumbra: Black Plague, a to że w USA schodził najlepiej Crysis, to całkowicie inny temat. To nie ma związku z tym, że ktoś nadal może grać w masę świetnych exclusive''ów PCowych. Już chyba prościej się tego nie da wytłumaczyć ;P.

Ale ja to rozumiem, w końcu w głównej mierze jestem miłośnikiem gier niszowych - ot choćby parę dni temu ukończyłem eXperience 112 o bardzo nowatorskim interfejsie. W każdym razie te wyniki są mało dokładne - np. nie uwzględniono faktu, że sprzedała się ponad bańka kopii Crysisa, a w kilka tygodni po premierze większość dziennikarzy branżowych zaakceptowało tezę, że Crysis to finansowa klapa.BTW - masz może linka do wyników sprzedaży Crysisa w USA?

Usunięty
Usunięty
11/05/2008 11:59
Dnia 11.05.2008 o 02:56, Vojtas napisał:

Związek z tematem ma taki, że pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy exclusive''ów PC ustępuje miejsca konsolom - nie mam tu na myśli liczby wydanych tytułów na wyłączność. Pod względem liczby wydanych tytułów PC nie ma sobie równych - wyliczanka gier, których nie ma na konsole byłaby bardzo długa. Kwestia dotyczy przede wszystkim gier najlepiej się sprzedających. Śmiem przypuszczać, że pod względem sprzedaży w pozostałych regionach świata trend jest podobny tzn. egzemplarzy konsolowych exclusive''ów razem wziętych sprzedaje się więcej niż kopii zsumowanych exclusive''ów pecetowych. Oczywiście nia mam tu na myśli regionów w znaczeniu pojedynczych krajów, bo tu wyniki mogłyby być bardzo rozbieżne. Wyniki Next-Gen.biz traktuję bardzo ogólnie, bo traktując je szczegółowo faktycznie wyszłyby megabzdury - przede wszystkim ze względu na wyrywkowość (nacisk na konsole, regionalność i sprzedaż sklepową) oraz niekompletność tego rankingu (wszystkie powody zna zapewne tylko redakcja). Natomiast to zestawienie w ogólnym aspekcie pokazuje, że nie tylko liczba wydanych exclusive''ów się liczy, ale też ich gatunek i wsparcie wydawcy - piję oczywiście do xboxowych exclusive''ów MS, który wydajac tylko 3 gry tego typu, zbił stosunkowo największe kokosy. Przepraszam, że wcześniej wyraziłem się mało precyzyjnie.

Rozumiem o co Ci chodzi, ale dalej nie miało to związku z tym co napisał J.a.k ;). Nie od dzisiaj wiadomo, że świetne gry często świetnie się nie sprzedają (oczywiście nie zawsze, bo np. GTA4 się świetnie sprzedaje, a do tego jest świetną grą ;)). Chodziło o ilość exclusive''ów, z których zresztą masa jest świetna, a o których Amerykanie w większości nawet nie słyszeli jak choćby Penumbra: Overture. Jak widać sprzedaż była wystarczająca, żeby wydali sequel Penumbra: Black Plague, a to że w USA schodził najlepiej Crysis, to całkowicie inny temat. To nie ma związku z tym, że ktoś nadal może grać w masę świetnych exclusive''ów PCowych. Już chyba prościej się tego nie da wytłumaczyć ;P.

Vojtas
Gramowicz
11/05/2008 02:56

Związek z tematem ma taki, że pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy exclusive''ów PC ustępuje miejsca konsolom - nie mam tu na myśli liczby wydanych tytułów na wyłączność. Pod względem liczby wydanych tytułów PC nie ma sobie równych - wyliczanka gier, których nie ma na konsole byłaby bardzo długa. Kwestia dotyczy przede wszystkim gier najlepiej się sprzedających. Śmiem przypuszczać, że pod względem sprzedaży w pozostałych regionach świata trend jest podobny tzn. egzemplarzy konsolowych exclusive''ów razem wziętych sprzedaje się więcej niż kopii zsumowanych exclusive''ów pecetowych. Oczywiście nia mam tu na myśli regionów w znaczeniu pojedynczych krajów, bo tu wyniki mogłyby być bardzo rozbieżne. Wyniki Next-Gen.biz traktuję bardzo ogólnie, bo traktując je szczegółowo faktycznie wyszłyby megabzdury - przede wszystkim ze względu na wyrywkowość (nacisk na konsole, regionalność i sprzedaż sklepową) oraz niekompletność tego rankingu (wszystkie powody zna zapewne tylko redakcja). Natomiast to zestawienie w ogólnym aspekcie pokazuje, że nie tylko liczba wydanych exclusive''ów się liczy, ale też ich gatunek i wsparcie wydawcy - piję oczywiście do xboxowych exclusive''ów MS, który wydajac tylko 3 gry tego typu, zbił stosunkowo największe kokosy.Przepraszam, że wcześniej wyraziłem się mało precyzyjnie.




Trwa Wczytywanie