Pierwszy pokaz Mass Effect na wschód od Odry - zobacz wideo!

PlushowyMisio
2008/04/16 18:04

[Aktualizacja - wywiady] Mass Effect to jedna z najbardziej oczekiwanych gier RPG tego roku. W związku z nadchodzącą premierą, firma CD Projekt zorganizowała imprezę podczas której zaprezentowane zostały nowe elementy jakie znajdziecie tylko w wersji PC. Zobaczcie sami co działo się w Warszawskim klubie 35mm.

Najważniejszym punktem imprezy była prezentacja poprowadzona przez dwóch gości z Kanady: Chrisa Priestly'a i Jacques’a Lamdena, którzy przyjechali do Polski prosto ze studia BioWare. Na wielkim ekranie jednej z sal kinowych zobaczyliśmy między innymi nowy pecetowy interfejs, poprawione efekty graficzne, a także... scenkę erotyczną z udziałem Sheparda – głównego bohatera/bohaterki gry.

Po głównej części prezentacji, Chris odpowiadał na pytania polskich i zagranicznych dziennikarzy. Następnie zaczęła się już prawdziwa zabawa. Wszyscy goście mogli pograć przez chwilę w pecetowego Mass Effecta, postrzelać z pistoletu laserowego, czy spróbować jednego z wielu kolorowych drinków. Zobaczcie sami!

Relacja z imprezy

Wywiad z Chrisem Priestly'em

Wywiad z Maciejem Figlem

GramTV przedstawia:

Wywiad z Maciejem Figlem, Pierwszy pokaz Mass Effect na wschód od Odry - zobacz wideo!

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
26/05/2008 22:35

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

Możesz zagrać gdzieś na X360... Wypożyczalni nie ma, bo gracze by przegrywali albo kradli. :P

Tak, moge kupic xcegle360 i ME tylko po to, by SPRAWDZIC, czy moze jednak bedzie mi sie podobal. Dzien potem odbiore nagrode za Frajera roku

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

Zarzucałeś, że tego nie ma, wiec pokazuję, ze jednak mówią trochę więcej...

Dobrze wiec, wezmy to. http://i.gametap.com/web30/eMagazine/emag_masseffect_x360_080607_1_44c40.jpg Czy bohater wyglasza jakies kilkuzdaniowe wypowiedzi? I czy potem jesli bohater mowi cos wiecej to czy gracz decyduje CO powiedziec?

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

>To biedni gracze nie

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

Był dla wytrwałych, nie zaprzeczysz... A gracze dziś nie potrafią w większości czytać, rozejrzy się na forum. ;)

To niech wracaja do Serious Sama. To, ze jedni nie potrafia czytac to nie znaczy, ze nie powinno sie robic gier dla tych, ktorzy potrafia.

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

Mam Ci przepisać? :) Sa tam dobre dialogi, choćby rozmowy gracza z jego drużyną. I układy kapitan Anderson - ambasador Udina. Jest parę dialogów, przy których będziesz się zaśmiewał, a jest parę takich, gdzie dłużej zastanowisz się jaką odpowiedź wybrać i co to zmieni.

Wybierz sobie, mozesz przepisac, zrobic screeny, pokazac na youtube. Ja tam nie wierze w bajki o bogu i takie tam, najpierw trzeba udowodnic, ze ME ma dobry dialog, nie na odwrot.

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

Eeee, elementy FPP a''la Gears of War? :) Porażającego novum żadnego nie ma, ale jest synteza starych dobrych elementów - np. znanych z KotORów. I niczego więcej od niego nie wymagam.

Co jest nowego w FPP? W

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

A mniejsza ilość dialogu to znak czasów - głupieją nam ludzie.

A wiec czasy sie zmieniaja, ale nowosci nie ma. Za to ubywa ambitnego dialogu, a zastepuje go papka dla dzieci. Nie kupuje tego.

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

Neverwinter 1 rozwijał skrzydła w Multi, z mistrzem i drużyną... Albo z samą drużyną. Do tego był stworzony. JE - no, ok 3+/5... NWN2 - nie grałem.

Ale MGowie w NWNie to nie zasluga Bioware. Mowisz, jak dobre RPGi robia. Gralem na single player i myslalem, ze umre z nudow bo gorszego h&s w D&D nie widzialem. A to, ze GRACZE sie nameczyli, zrobili porzadne moduly i serwery to nie zasluga Bioware, tylko wlasnie graczy.

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

No to się zgodzimy, że to bzdurny podział jest, a ME nie jest rewolucją, ale nie jest też dnem.

Nie mowie, ze jest dnem (od tego mam oblivona), ale szlag mnie trafia jak czytam, ze "tak swietnego rpga jeszcze nie bylo".

Dnia 26.05.2008 o 21:55, Dranimrev napisał:

No i jest RPG, bo nacisk na granie roli położony jest... Pozdro, miło z kimś odbyć wyczerpującą dyskusję.

W RPGu wazne jest tez, zeby gracz nie wyreczal bohatera. Natomiast z tego co widzialem na filmikach, to wlasnie gracz celuje w ME. Nie wiem jak tam skille wplywaja na celnosc, ale sam fakt, ze "na papierze" mozesz miec mistrza broni, a jednak nic nie trafiac jesli masz 2 lewe rece nie wplywa korzystnie na RPGowosc.

Usunięty
Usunięty
26/05/2008 21:55

Szanuję twoje podejście, ale do końca zgodzić się nie mogę.

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

> Mijasz się z prawdą, bo opcje pokazane w dialogu nie są naprawdę wypowiadane przez postać. > Szukałeś na screenach... A na czym mam szukac? Nie kupuje gier, do ktorych nie jestem przekonany. A w Polsce nie ma wypozyczalni gierek ;)

>Możesz zagrać gdzieś na X360...Wypożyczalni nie ma, bo gracze by przegrywali albo kradli. :P

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

> Jeśli zagrałbyś, wiedziałbyś, że opcje do wyboru to tylko zagadnienia, > a postać wygłasza własne obszerniejsze kwestie (opieram się na wersji X-Box). Więc to > lekka nieścisłość z tym "Hell yes" i "Oh no". No i jest jeszcze opcja "Zbadaj" (kłania > się Fallout 1), gdzie możesz dopytać o różne rzeczy... A ilość opcji dialogowych rośnie, > gdy rozwiniesz Urok lub Zastraszanie. A co ma do rzeczy, ze postac powie troche wiecej niz 3-4 wyrazy?

Zarzucałeś, że tego nie ma, wiec pokazuję, ze jednak mówią trochę więcej...>To biedni gracze nie

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

potrafia juz czytac? A Torment byl dla elitystycznych hardcorowych rpgowcow bo bylo duzo dialogu?

Był dla wytrwałych, nie zaprzeczysz... A gracze dziś nie potrafią w większości czytać, rozejrzy się na forum. ;)

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

Mozesz probowac mnie przekonac, ze sie myle. Pokaz mi ile to w ME jest dialogue dobrej jakosci.

Mam Ci przepisać? :) Sa tam dobre dialogi, choćby rozmowy gracza z jego drużyną. I układy kapitan Anderson - ambasador Udina. Jest parę dialogów, przy których będziesz się zaśmiewał, a jest parę takich, gdzie dłużej zastanowisz się jaką odpowiedź wybrać i co to zmieni.

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

> Czasy się zmieniają, zmieniają się RPG. Też bym się nie obraził za Fallouta3 od Interplaya > w widoku tpp lub izometrycznym. Nie obraziłbym się za Tormenta 2, ale świat idzie naprzód. Bwwahahah, co za argument, swiat idzie naprzod. Dobre, dobre, do lez normalnie ;). To, ze "czasy sie zmieniaja" nie znaczy, ze gracze powinni zanizac swoje oczekiwania, raczej na odwrot. Teraz wyjasnij mi, skoro czasy ida na przod, co takiego "siuper nowego" jest w ME?

Eeee, elementy FPP a''la Gears of War? :) Porażającego novum żadnego nie ma, ale jest synteza starych dobrych elementów - np. znanych z KotORów. I niczego więcej od niego nie wymagam.A mniejsza ilość dialogu to znak czasów - głupieją nam ludzie.

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

> ME ma porywającą akcję i dobrą rozgałęzioną fabułę, więc bez jaj z tym narzekaniem - > to w końcu Bioware. Nie robią złych rpg. To po prostu gatunek ewoluuje. Bioware nie robi zlych RPG- fajny fakt, w koncu Neverwinter 1, Jade Empire- RPGi nr 1 ;] Nawet Neverwinter 2: MoTB, ktory byl dobrym rpgiem juz NIE BYL dzieckiem Bioware.

Neverwinter 1 rozwijał skrzydła w Multi, z mistrzem i drużyną... Albo z samą drużyną. Do tego był stworzony.JE - no, ok 3+/5... NWN2 - nie grałem.

Dnia 26.05.2008 o 21:04, SoundWave napisał:

> Nie rozumiem tworzenia sztucznych podziałów na true-rpg i nex-gen rpg... Śmieszy mnie > to. RPG dzielimy na dobre i złe. > No offence i pozdro. Nie ja zaczalem podzial na next-geny, to ich swietni tworcy.

No to się zgodzimy, że to bzdurny podział jest, a ME nie jest rewolucją, ale nie jest też dnem.No i jest RPG, bo nacisk na granie roli położony jest...Pozdro, miło z kimś odbyć wyczerpującą dyskusję.

Usunięty
Usunięty
26/05/2008 21:04

Dnia 20.04.2008 o 14:10, Dranimrev napisał:

Mijasz się z prawdą, bo opcje pokazane w dialogu nie są naprawdę wypowiadane przez postać. Szukałeś na screenach...

A na czym mam szukac? Nie kupuje gier, do ktorych nie jestem przekonany. A w Polsce nie ma wypozyczalni gierek ;)

Dnia 20.04.2008 o 14:10, Dranimrev napisał:

Jeśli zagrałbyś, wiedziałbyś, że opcje do wyboru to tylko zagadnienia, a postać wygłasza własne obszerniejsze kwestie (opieram się na wersji X-Box). Więc to lekka nieścisłość z tym "Hell yes" i "Oh no". No i jest jeszcze opcja "Zbadaj" (kłania się Fallout 1), gdzie możesz dopytać o różne rzeczy... A ilość opcji dialogowych rośnie, gdy rozwiniesz Urok lub Zastraszanie.

A co ma do rzeczy, ze postac powie troche wiecej niz 3-4 wyrazy? To biedni gracze nie potrafia juz czytac? A Torment byl dla elitystycznych hardcorowych rpgowcow bo bylo duzo dialogu?Mozesz probowac mnie przekonac, ze sie myle. Pokaz mi ile to w ME jest dialogue dobrej jakosci.

Dnia 20.04.2008 o 14:10, Dranimrev napisał:

Czasy się zmieniają, zmieniają się RPG. Też bym się nie obraził za Fallouta3 od Interplaya w widoku tpp lub izometrycznym. Nie obraziłbym się za Tormenta 2, ale świat idzie naprzód.

Bwwahahah, co za argument, swiat idzie naprzod. Dobre, dobre, do lez normalnie ;). To, ze "czasy sie zmieniaja" nie znaczy, ze gracze powinni zanizac swoje oczekiwania, raczej na odwrot. Teraz wyjasnij mi, skoro czasy ida na przod, co takiego "siuper nowego" jest w ME?

Dnia 20.04.2008 o 14:10, Dranimrev napisał:

ME ma porywającą akcję i dobrą rozgałęzioną fabułę, więc bez jaj z tym narzekaniem - to w końcu Bioware. Nie robią złych rpg. To po prostu gatunek ewoluuje.

Bioware nie robi zlych RPG- fajny fakt, w koncu Neverwinter 1, Jade Empire- RPGi nr 1 ;] Nawet Neverwinter 2: MoTB, ktory byl dobrym rpgiem juz NIE BYL dzieckiem Bioware.

Dnia 20.04.2008 o 14:10, Dranimrev napisał:

Nie rozumiem tworzenia sztucznych podziałów na true-rpg i nex-gen rpg... Śmieszy mnie to. RPG dzielimy na dobre i złe. No offence i pozdro.

Nie ja zaczalem podzial na next-geny, to ich swietni tworcy.




Trwa Wczytywanie